Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:53:51 GMT

امیدوار کردن مردم به غرب خیانتی فراموش نشدنی است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۶۴۵۹

امیدوار کردن مردم به غرب خیانتی فراموش نشدنی است

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران، استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار شکل گیری حکومتی مردمی و دینی در ایران را تهدید بزرگ به منافع ملی و هیمنه خود ارزیابی نمود و فلذا از سالهای قبل با حمایت از دولت خود کامه پهلوی در مقابل خواست ملت ایران ایستادگی کرد و در هرجای دنیا هر دولتی که مقابل منافع نامشروع آمریکا ایستاد با تحریم و تهدید سخت و نرم، شاهد لشگر کشی قوای استکباری و جریان سازی گروه های تروریستی و قتل عام میلیونها انسان بی گناه بوده و در جهت براندازی نظام های مستقل و مردمی، توطئه چینی نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نزدیک به چهار دهه از اقدام ارزشمند، حماسی و انقلابی دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ و به تعبیر امام راحل انقلاب دوم میگذرد و شاهد هستیم که در طول این سالها هیچ تغییری در رفتار و سیاست های خصمانه آمریکا چه در دوره حاکمیت دمکرات ها و چه جمهوری خواه ها رخ نداده و امروز نیز به اشکال مختلف به خصومت با ملت ایران و همه ملتهای مستقل و آزادیخواه ادامه می دهد.

در این برهه حساس امیدوار کردن مجدد مردم به غرب سلطه گر با توجه به عهد شکنی های آمریکا و اروپا در برجام خیانتی فراموش نشدنی است. امروز همگان فهمیده اند که فریاد مرگ بر آمریکا نه از روی احساس بلکه از عقلانیت و شعور انقلابی بوده حتی حامیان دیروز آمریکا همراهی با کدخدا را نیز در آشکار و نهان اعتراف می کنند که از مذاکره با آمریکا آبی گرم نمی شود و مذاکره مجدد با آمریکا عین دیوانگی است. بنابراین نظام جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از تجربیات گام اول انقلاب و طراحی چهل سال آینده تنها راه نجات کشور را اتکاء به خیل عظیم جوانان مومن و انقلابی دانسته و استفاده از ظرفیت های عظیم داخلی و کار و تلاش جهادی و مدیریت انقلابی را تنها راه پیشرفت و تعالی کشور میداند.

چهره ها و جریانهایی که به تعبیر امام راحل عظیم الشان که می فرماید آنهایی که خواب آمریکا را می بینند و درصدد بازگشت مجدد آمریکا به ایران هستند بدانند ما فرزندان انقلاب راه امام را که راه ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار  و مقاومت می باشد را با پیروی از خلف صالح ایشان فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز ادامه داده و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی میداریم.

در پایان ضمن تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در افشای امواج فتنه به عنوان راهبرد دشمن در مقابل جبهه مقاومت، از آحاد ملت بزرگ ایران بخصوص خانواده عظیم نیروی انتظامی دعوت می شود با حضور پرشکوه خود در راه پیمایی ۱۳ آبان بار دیگر دشمنان نظام را مایوس و نور امید را در دل مستضعفان و آزادیخواهان جهان برافروزند.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

کد خبر 4761462 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران أمريكا مقام معظم رهبری ناجا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش اربعین 98 قوه قضاییه شهر تهران شورای شهر تهران نیروی انتظامی سازمان تامین اجتماعی آبگرفتگی معابر بارندگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی سازمان هواشناسی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت

رئیس دانشگاه جامع امام‌ حسین (ع) گفت: در نتیجه عملیات وعده صادق جهان ما را به عنوان قدرت برتر پذیرفت و پیام‌های بعد از این عملیات و اتفاقات بعد از آن نشانگر همین موضوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمدرضا حسنی‌آهنگر بعدازظهر امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: هدف ما دستیابی به مکتب دانشگاهی تراز انقلاب اسلامی بوده که مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب و که همان قرائت اسلام ناب است.

وی با بیان اینکه ۱۵ سالی است در این حوزه را کار کردیم، گفت: الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم و در دو برنامه پنج‌ساله این الگو را پیاده‌سازی کردیم که مورد توجه ریاست‌جمهور قرار گرفت. بعد از گزارش‌های وزیر علوم و معاون اول ریاست‌جمهوری ایشان متقاعد شدند که بیایند دانشگاه را از نزدیک ببینند.

رئیس دانشگاه جامع امام‌حسین (ع) با اشاره به ضرورت نگاه راهبردی به شهر، استان، منطقه و جهان، خاطرنشان کرد: تمدن‌سازی اسلامی بر دو محور تربیت انسان‌های تراز تمدنی و تولید علم، فناوری و محصولات فن‌آورانه مبتنی بر نظریه‌پردازی شکل می‌گیرد که هر دو امر یادشده محصول و خروجی دانشگاه‌ها است.

حسنی‌آهنگر با بیان اینکه دانشگاه‌های ما در حوزه امنیتی-دفاعی فوق‌العاده درخشیدند، اضافه کرد: وعده صادق اتفاق خیلی‌بزرگی بود، چرا که به چهار کشور صاحب سلاح اتمی شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی حمله کردیم و فقط رژیم اسرائیل را نزدیم.

وی اضافه کرد: از جایی که نخستین پهپاد ما بلند شد، بیش از ۱۰۰ هواپیمای مختلف از جمله F-15، F-16 و F-35 در آسمان سوریه، عراق، اردن تا رژیم صهیونیستی بالای سر این پهپادها بودند. ناوهای جنگی در مسیر خلیج فارس، دریای عمان تا دریای سرخ بودند و سامانه‌های پدافندی فعال داشتند و با وجود اینکه آماده بودند، این عملیات صورت گرفت.

رئیس دانشگاه امام‌حسین (ع) جرئت اقدام و حمله به آمریکا را از ویژگی‌های انحصاری عملیات وعده صادق دانست و تاکید کرد: روس‌ها در ادوار مختلف جنگ سرد هیچ‌گاه جرأت حمله به آمریکا نداشتند و خود این اتفاق خیلی‌بزرگی است. به این ترتیب عملیات وعده صادق نقطه عطف ما برای تبدیل شدن به یک قدرت بین‌المللی و جهانی بود.

حسنی‌آهنگر اضافه کرد: در نتیجه عملیات وعده صادق جهان ما را به عنوان قدرت برتر پذیرفت و پیام‌های بعد از این عملیات و اتفاقات بعد از آن نشانگر همین موضوع است. سایر ابرقدرت‌ها این نقاط عطف را مانند ما طی کرده بودند و وعده صادق ما را به مرز قدرت بین‌المللی رساند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از این قدرت کار فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها بوده که پیشتر زیر نظر سردار حسن تهرانی‌مقدم و امروز زیر نظر سردار حاجی‌زاده فعالیت می‌کنند. البته بر اساس داشتن کرسی‌های نخبگی می‌خواهیم به قدرت بین‌المللی برسیم و دنبال کشورگشایی نیستیم.

رئیس دانشگاه امام‌حسین (ع) گفت: نظام رتبه‌بندی دانشگاهی جهانی را آمریکایی‌ها طراحی کردند، برای هدایت مدیریت دانش در جهان است که نظام سلطه طراحی کرده و برای خودشان نظام فاخری است تا بتوانند با منطق خودشان بر جهان تسلط پیدا کنند.

حسنی‌آهنگر افزود: در دانشگاه امام حسین (ع) تلاش کردیم از این فضا خارج شویم و آینده جدیدی را خودمان کشف و ترسیم کنیم که مطالبه مقام معظم رهبری است. می‌کوشیم نظام مسائل انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران را در حراست از انقلاب اسلامی استخراج کنیم.

کد خبر 749111

دیگر خبرها

  • مهار تمساح عظیم الجثه با دست در خیابان شلوغ | ویدئو
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • آیا می شناسیدش؟
  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است