Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلد نخست این مجموعه، تولد طیب و دوران کودکی او تا سال ۱۳۳۹ را روایت می‌کند. در این جلد تلاش شده چهره اولیه طیب به طور شفاف ترسیم شود. جلد دوم کتاب نیز به وقایع سال‌های پایانی حیات شهید طیب حاج‌رضایی، از روی‌گردانی از رژیم پهلوی، تا شرکت در قیام مردمی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و شهادت در ۱۱ آبان همان سال  اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب محصول قریب به ۱۰ سال تحقیق، پژوهش و مصاحبه مسعود ده‌نمکی با بستگان، دوستان و صاحب‌نظران و چهره‌های فعال سیاسی و اجتماعی معاصر با دوران زندگی طیب حاج‌رضایی و کنکاش و بررسی صدها سند مکتوب و شفاهی است.

این مجموعه دو جلدی به زودی توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی وارد بازار کتاب می‌شود.

۲۴۳

کد خبر 1316837

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امام خمینی مسعود ده نمکی نویسنده بازار کتاب لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا باشگاه تراکتور سینمای ایران دونالد ترامپ ایران و آمریکا عربستان باشگاه پرسپولیس سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب جدید بهناز ضرابی زاده با نام «پری خانه ما» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «پری خانه ما» نوشته بهناز ضرابی زاده توسط انتشارات سوره مهر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود.این کتاب شامل خاطران نه خانواده شهید استان همدان است که بیش از دو شهید تقدیم انقلاب کرده اند.

مراسم رونمایی از این کتاب با حضور بهناز ضرابی زاده نویسنده کتاب و مرتضی سرهنگی نویسنده و پژوهشگر فردا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۸ در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

همچنین کتاب «ترانه های وطن و تبعید» پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور محمدرضا وحیدزاده نویسنده و ماجد منابی منقد و پژوهشگر در کوشک کتاب نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نقد و بررسی می شود.این مجموعه شعر با تدوین و ترجمه «موسی بیدج» در برگیرنده سروده‌هایی از نام‌آوران شعر فلسطین است که ترانه‌های خود را در وطن و در تبعید سروده‌اند. این شاعران تمام عمر خود را در بازسرایی آرمان خود و مردمشان سپری کردند.

«عزالدین المناصره»، «معین بسیسو»، «محمود درویش»، «سمیح القاسم»، «توفیق زیاد» «موسی حوامده»، «فدوی طوقان»، «احمد دخبور»، «محمدعلی شمس‌الدین» و «محمد القیسی» شاعرانی هستند که اشعارشان در این مجموعه آمده است.

این نشست با حضور علاقمندان شعر و ادبیات مقاومت، صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ از ساعت ۱۰:۳۰ در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6100224 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ◄ انتشار یک کتاب جدید درباره قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک
  • کتاب جدید بهمن پگاه راد رونمایی می شود
  • کتاب جدید بهناز ضرابی زاده با نام «پری خانه ما» رونمایی می‌شود
  • تازه ترین کتاب اسماعیل امینی درباره مردم کوچه و بازار است
  • این گنجینه را در نمایشگاه کتاب از دست ندهید
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • حضور مسعود کیمیایی در اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه»
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل