Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا،‌ در ادامه مباحث پیرامون اصلاحات ساختاری بودجه، رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از اقدامات صورت گرفته مطرح نمود.

سیاست‌های اصلاح ساختار نظام مالیاتی مبتنی بر افزایش پایه مالیاتی و نسبت آن با درآمد ناخالص ملی و تأمین منابع پایدار و جهت‌گیری‌های مالیاتی در حمایت از افزایش تولید و حمایت از اقشار کم درآمد، در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی، در ادامه جلسه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در حوزه واردات و صادرات ارایه نمود و مقرر شد ورود کالاهایی که امکان تولید داخلی آن و تأمین نیازهای بازار وجود دارد، در حمایت از تولیدگران داخلی و افزایش اشتغال ممنوع شود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ صیاد زمردی گفت: مودیان مالیاتی و صاحبان مشاغل در گیلان فقط تا ۱۲ اردیبهشت مهلت دارند با مراجعه به سامانه درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی اینترنتی my.tax.gov.ir، اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را اصلاح و تکمیل کنند.

وی افزود: با اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، و بر اساس ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم، مؤدیانی که در مهلت تعیین شده با ثبت خرید و فروش‏هایی که صورتحساب‏های آن‌ها در سامانه مؤدیان صادر نشده، اظهار نامه‌های مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال گذشته خود را تکمیل کنند، ۱۰۰ درصد جرایم تاخیر در پرداخت مالیات برای آن‌ها بخشیده می‌شود.

صیاد زمردی گفت: در صورت تعلل مودیان و ارائه نکردن اظهارنامه در مهلت تعیین شده، جریمه‌ها در اظهارنامه‌های بهار ۱۴۰۳ اعمال می‌شود.

دیگر خبرها

  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی