Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: به حمایت های مردمی از دستگاه قضایی پشتگرم هستیم و مهمترین مأموریت دادستانی مشهد تکریم ارباب رجوع و دفاع از حقوق عمومی است.

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین درودی گفت: به حمایت های مردمی از دستگاه قضایی پشتگرم هستیم و اعتماد عمومی به قوه قضائیه را نتیجه تلاش مجاهدانه فرزندان ملت در این قوه خدمتگزار می دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با تشریح سیاست های دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی؛ مهمترین مأموریت جدید دادستانی مشهد را تکریم ارباب رجوع و دفاع از حقوق عمومی دانست و گفت : دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در راستای برنامه های کلی قوه قضاییه و دادستانی کل کشور با عزمی جزم و روحیه ای جهادی جهت تحقق اهداف تعیین شده حرکت خواهد کرد .
محمد حسین درودی در تشریح این برنامه ها گفت : دستگاه قضایی زمانی می تواند در امر پیشگیری از وقوع جرم ، احیای حقوق عمومی و مبارزه با فساد موفق باشد که حمایت آحاد مردم را داشته باشد و این امر در تکریم مردمی که به دستگاه قضایی مراجعه می کنند و نیز سرعت در رسیدگی قضایی همراه با دقت ، محقق خواهد شد .
وی ادامه داد : در موضوع کاهش جمعیت کیفری و همچنین بررسی علل و عوامل افزایش وقوع سرقت ها در سطح استان و بویژه شهرستان مشهد ؛ با فوریت این موارد در قالب کمیته های کارشناسی بررسی و سپس عملیاتی و اجرایی خواهد شد .
دادستان مشهد افزود: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و تاکیدات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و ریاست محترم قوه قضاییه در جهت توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و حمایت از سرمایه گذاری مشروع ، دادسرای مرکز استان کمافی السابق از تولیدکنندگان و صنعت گران و سرمایه گذاری مشروع حمایت و در جهت احیای حقوق عمومی و حفظ حقوق بیت المال با جدیت و قاطعیت ورود خواهیم کرد.
وی گفت: با دستور ریاست محترم کل دادگستری استان خراسان رضوی ، جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ، منابع طبیعی و حقوق عامه به صورت مستمر و فصلی برگزار و فعالیت اکیپ گشت مشترک این شورا نیز همچون گذشته فعال خواهد بود.
دادستان مرکز استان در پایان گفت: دادستانی در اجرای قانون با هیچکس تعارف نخواهد داشت و اجازه نخواهد داد که امنیت، آرامش و آسایش زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی مخدوش گردد .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دادستانی مشهد مردم تکریم ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تسریع در اجرای قوانین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مدنظر رهبر معظم انقلاب را نیازمند همراهی جدی دستگاه‌های اجرایی دانست.

سیدوحید حسینی امروز، ۱۲ اردیبهشت در چهل و یکمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: تسریع در اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری، نیازمند همکاری و همراهی جدی دستگاه‌های اجرایی استان فارس است.

وی تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ارائه آموزش و فرهنگ‌سازی مباحث جوانی جمعیت در میان کارکنان سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها استان آمادگی کامل دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری به عنوان یکی از اقدامات ملی به شمار می‌رود که پشتوانه‌ای برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حسینی با اشاره به نزدیک شدن هفته ملی جمعیت از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، با مهم برشمردن این مناسبت، بر استفاده از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان برای ترویج فرهنگ قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری تاکید کرد.

وی، قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری را یکی از راهکارهای اثرگذار و ارزشمند در پیشبرد اهداف پیش بینی شده در این زمینه عنوان کرد و هفته جمعیت را فرصتی مناسب برای آگاهی بیشتر مردم جامعه از اهمیت تلاش برای قرار گرفتن در مسیر جوان بودن جمعیت دانست.

عباس رضائیان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به دستورالعمل‌های هفته ملی جمعیت ۱۴۰۳، از آمادگی دانشگاه برای اجرای اقدامات هدفمند در سطح جامعه با همکاری و همراهی معاونت‌های دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • نمایندگان قزوین پیگیر افزایش حقوق کارگران باشند
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما