Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهدی قاسمی سرپرست واحد موادرسانی مجتمع فولاد سبا ضمن تأیید این خبر گفت: با توجه به ملاحظات ایمنی تخلیه غبار داست سیلوی کوره‌های قوس و این‌که این کار قبلا با دریچه‌های دستی انجام می‌شد، تیمی متشکل از گروه‌های مکانیک، برق، تولید، موادرسانی، بومی‌سازی و دفتر فنی تعمیرات و شرکت‌های داخلی تشکیل شد و در نهایت عملکرد این دریچه‌ها از حالت دستی به اتوماتیک تغییر وضعیت پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این‌که دستی بودن این دریچه‌ها هنگام تخلیه می‌توانست ایمنی کارکنان را با مخاطره مواجه سازد تصریح کرد: با توجه به این امر و این‌که اتوماتیک شدن آن‌ها می‌تواند شرایط زیست‌محیطی را ارتقا دهد، این کار در دستور کار قرار گرفت.

در این خصوص مهدی کاظمی کارشناس مکانیک واحد نیز افزود: علاوه بر اتوماتیک شدن، تهیۀ قطعات یدکی موردنیاز از داخل با همکاری دفتر فنی تعمیرات از دیگر مزایای اجرای این پروژه بود.

سرپرست واحد موادرسانی در خاتمه از حمایت‌های مدیریت مجتمع فولاد سبا، رئیس واحد فولادسازی و همچنین از همکاری واحدهای بومی‌سازی، دفتر فنی تعمیرات و شرکت کیان کنترل قدردانی کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فولاد مجتمع فولاد سبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از ظهر امروز یکشنبه ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در یکی از مبدل‌های همجوار کوره در مجتمع پتروشیمی آبادان از محل جدا و باعث انتشار حجم زیادی گاز به سمت کوره و آتش سوزی شد.

پس از ۱۵ دقیقه با تلاش آتش نشانان پالایشگاه خاموش شد و به کسی آسیبی نرسید.

همچنین در این حادثه مقادیری کابل برق و اتصالات ابزار دقیق آتش گرفت و تلاش برای راه اندازی دوباره این واحد در حال انجام است.

کد خبر 6091487

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد