Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی در خصوص مطالبات برانکو اعلام کرد که علاقه‌ای ندارد وضعیت باشگاه پرسپولیس و برانکو با شکایت پیگیری شود و به دنبال این هستند تا رضایت برانکو را جلب کنند.

انصاری‌فرد در این برنامه اعلام کرد که اگر برانکو از پرسپولیس به فیفا شکایت کند، آن وقت این باشگاه هم از سرمربی سابق خود شکایت خواهد کرد، هر چند که علاقه‌ای به شکایت از برانکو ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه برانکو ایوانکوویچ، در خصوص اظهارات شب گذشته انصاری‌فرد گفت: اگر او این صحبت‌ها را انجام داده حتما دلایلی برای شکایت از من دارد. همان‌طور که خودتان می‌دانید وضعیت پرداخت دستمزد به من اصلا عادی نبود و کاری که با من انجام شد، قانونی نبوده و نیست.

وی خاطرنشان کرد: عدم پرداخت به‌موقع دستمزد من و مسائلی که در این زمینه رخ داده، به هر حال این شرایط را رقم زده است و فکر می‌کنم فیفا دلایل من را بپذیرد.

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در روند مذاکرات تغییری رخ داده و به نتیجه‌ای رسیده‌اند یا نه، افزود: هیچ خبری در این زمینه وجود ندارد و هیچ اتفاقی هم رخ نداده است.

برانکو در مورد اینکه در نهایت چه اتفاقاتی در شکایت او از پرسپولیس رخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: تا این لحظه هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم و توافقی هم حاصل نشده است.

وی در مورد اینکه روی شکایت خودتان از پرسپولیس همچنان مُصر هستید اظهار داشت: در این باره باشگاه پرسپولیس می‌تواند منتظر نامه از سوی فیفا باشد.

سرمربی سابق تیم پرسپولیس در خصوص اینکه احتمال توافق او با این باشگاه وجود دارد یا نه گفت: همه چیز خیلی ساده است. آن‌ها مطالبات من را بپردازند تا با هم توافق کنیم.

وکیل برانکو چند هفته قبل به تهران آمد و مذاکراتی را با مسئولان پرسپولیس انجام داد. قرار است وکیل برانکو پاسخ موکلش را به صورت مکتوب اعلام کند و به همین خاطر مسئولان این باشگاه همچنان منتظر پاسخ سرمربی سابق خود هستند.

منبع: فارس خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مطالبات برانکو از پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ شکایت برانکو از پرسپولیس سرمربی سابق تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، درک کویت از آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد حمایت کرد و تایید کرده که او گزینه مناسبی برای جانشینی یورگن کلوپ است.

پس از عدم توافق با ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن و روبن آموریم از اسپورتینگ، هیئت مدیره لیورپول تصمیم گرفته به یک مربی هلندی روی بیاورد.

اگرچه جیمی کاراگر به صراحت نظرات خود را در مورد اسلوت بیان کرده است، اما هم تیمی سابق او، کویت از سرمربی فاینورد تمجید کرده و تاکید کرده که او مشکلی برای کار در لیورپول نخواهد داشت.

کویت در ستون خود برای اتلتیک نوشت: "پیروی از یورگن آسان نیست، اما آرنه این کار را به روش خودش انجام می‌دهد و هر کاری برای موفقیت باشگاه انجام می‌دهد. او مصمم است و با اعتماد به نفس زیادی کارش را دنبال می‌کند.

سبک بازی او دقیقاً همان چیزی است که هواداران لیورپول دوست دارند در آنفیلد ببینند. او همچنین با رسانه‌ها‌ رابطه خوبی دارد چون خودش را خیلی واضح توضیح می‌دهد. از آنجایی که فاینورد بازیکنان خارجی زیادی دارد، او جلسات خود را به زبان انگلیسی برگزار می‌کند، بنابراین هیچ مشکلی در مورد زبان وجود نخواهد داشت."

کویت که یک هفته را به‌عنوان دستیار اسلوت در فاینورد گذراند، مدعی شد که او یک مربی و مردی فوق‌العاده است و سبک فوتبالی متفاوتی با کلوپ، ژوزه مورینیو یا پپ گواردیولا دارد.

کویت نوشت: "امروزه مربیان همیشه با هم مقایسه می‌شوند. آیا این سبک یورگن کلوپ است؟ آیا سبک ژوزه مورینیو است؟ آیا سبک پپ گواردیولا است؟ پاسخ این است که اسلوت سبک خاص خودش را دارد. او از کسی کپی نمی‌کند.

اسلوت دقیقا می‌داند که چه می‌خواهد و به آن اعتقاد دارد. فوتبال او جذاب و هجومی است. او دوست دارد یک دفاع تهاجمی، با پرس از بالا و بازی در نیمه حریف را شروع کند. سبک او با کلوپ متفاوت است اما بسیاری از اصول یکسان هستند."

دیگر خبرها

  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم