Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای دومین شب از هفته دهم بوندس‌لیگا پرگل از آب در‌‌آمد و در آن تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و ماینتس تحقیر شدند. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از هفته دهم بوندس‌لیگا، امشب (شنبه) 5 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه اینتراخت فرانکفورت متحمل شکست سنگینی شد و با نتیجه عجیب 5 بر یک باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که بایرن مونیخ از دقیقه 9 آن با اخراج ژروم بواتنگ 10 نفره شد، فیلیپ کاستیچ در دقیقه 25، جبرئیل سو در دقیقه 33، داوید آبراهام در دقیقه 49، مارتین هینترگر در دقیقه 61 و گونسالو پاسینیا در دقیقه 85 برای تیم سابق تحت هدایت روبرت کوچ، ‌سرمربی فعلی باورایایی‌ها گلزنی کردند. تنها گل بایرن مونیخ هم در دقیقه بایرن مونیخ هم در دقیقه 37 توسط روبرت لواندوفسکی رقم خورد.

بایرن مونیخ با قبول این نتیجه که دومین باختش در این فصل بود 18 امتیاز ماند و به رده چهارم جدول سقوط کرد.

در دیگر بازی مهم امشب تیم بوروسیا دورتموند در خانه با نتیجه 3 بر صفر بر ولفسبورگ غلبه کرد. تورگان ازار در دقیقه 52، رافائل گوئررو در دقیقه 58 و ماریو گوتسه در دقیقه 88 از روی نقطه پنالتی گل‌های دورتموند را به ثمر رساندند.

با این نتیجه دورتموند 19 امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

دیگر نتیجه مهم امشب بوندس‌لیگا تیم لایپزیگ میهمان خود ماینتس را با نتیجه 8 بر صفر در هم کوبید و به واسطه این برد 18 امتیازی شد و در رده سوم قرارگرفت.

امشب همچنین تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ با کسب پیروزی 2 بر یک در خانه بایرلورکوزن 22 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

در دیگر بازی هم وردبرمن در خانه مقابل فرایبورگ به تساوی 2 - 2 رضایت داد.

از ساعت 21 امشب یک بازی دیگر در لالیگا برگزار می‌شود که در آن یونیون برلین میزبان هرتابرلین خواهد بود.

جدول رده‌بندی بوند‌س‌لیگا

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال آلمان دورتموند بایرن مونیخ بوندس‌لیگا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال آلمان دورتموند بایرن مونیخ بوندس لیگا فوتبال آلمان دورتموند بایرن مونیخ بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت

مهاجم لهستانی سابق بایرن مونیخ می‌گوید رئال مادرید بازی‌هایی را می‌برد که باورتان نمی‌شود

طرفداری | مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد تقابل دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

در جریان دیداری از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید مقابل هم قرار می‌گیرند. این دو تیم بهترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس را در مرحله یک چهارم‌نهایی حذف کردند و با انگیزه‌های فراوان خودشان را آماده این مسابقه می‌کنند. روبرت لواندوفسکی مهاجم پیشین بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد در مورد تقابل حساس این دو تیم صحبت کرده است.

بازی بسیار مهمی برای بایرن مونیخ در مقابل رئال مادرید بعد از یک فصل سخت است. به نظرم این مسابقه از آن دست بازی‌هایی است که هر دو تیم شانس یکسان و 50-50 دارند. هرگز نباید رئال مادرید را دست کم گرفت. آنها بازی‌هایی را می‌برند که باورت نمی‌شود، جایی که هیچ توضیحی برای آن وجود ندارد. آنها هرگز نمرده‌اند. رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود. آنها در کل زمین به عنوان یک تیم عمل می‌کنند. گاهی اوقات فکر می‌کنی که به برد نزدیک هستی، اما درنهایت (مقابل آنها) نمی‌بری.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند