Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین بلک عصر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان اصفهان ۷۰۰ مرکز اوقافی در اختیار آموزش و پرورش است، اظهار داشت: سه هزار مرکز تجاری اوقافی و ۶۰ واحد کارگاه و کارخانه اوقافی و ۲۰۰ واحد دامپروری و باغ موقوفه نیز در اختیار مردم قرار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارزش کل موقوفات استان اصفهان بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است، ابراز داشت: به منظور استفاده و بهره برداری اقشار کم بضاعت جامعه حدود  ۱۰هزار هکتار زمین زراعی در سراسر استان اصفهان برای کاشت انواع محصولات کشاورزی زمینی و درختی در اختیار پنج هزار نفر قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه ۲۵۰هزار نفر از اراضی زراعی اوقافی سطح استان ارتزاق می کنند، تصریح کرد:  اصفهان یکی از استان های سرآمد کشور در زمینه اوقاف و امور خیریه است.

وی از ساخت و واگذاری سه هزار واحد مسکونی برای اقشار کم بضاعت و نیازمند در سطح استان اصفهان خبر داد و افزود: اجاره بهای این واحدهای مسکونی نیز برای امور خیریه هزینه می شود.

حجت الاسلام بلک با اشاره به وجود ۴۵ هزار رقبه متصرفی و رقبه غیرمتصرفی در سطح استان اصفهان اظهار داشت: مهمترین برنامه سازمان اوقاف و امور خیریه فعالیت بر طبق ابلاغیه ۱۹ ماده ای رهبر معظم انقلاب و استفاده از ظرفیت های این سازمان برای تحقق فرامین رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است.

کد خبر 4761562

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه اوقاف و وقف بوشهر بارش باران ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 98 شهرکرد مشهد پدافند غیرعامل سانحه تصادف قزوین بیرجند شهادت امام رضا ع اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با افت ۲۰۶۴۶.۵۳ واحدی به ۲,۲۳۹,۰۹۸.۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۶۹۳۸.۱۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۴۰۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۱۳,۵۲۰ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۰,۷۴۳.۲۸۵ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۳۴۰,۳۰۸.۲۰۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6098131 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات