Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

غلامحسین اسماعیلی در نشست رئیس قوه قضائیه با فعالان و نخبگان در حوزه اسیب‌های اجتماعی گفت: آمارهیی که در مورد سقط جنین اعلام شد اعتبار لازم را ندارد.

وی همچنین گفت: آمار مربوط به تعداد اعدامی‌های مواد مخدر نیز دقت و صحت لازم را نداشته و قابل انتشار نیست.

در این نشست یکی از فعالان حوزه آسیب‌ها اعلام کرد که ۲۵۰ هزار سقط غیرقانونی در کشور رخ می‌دهد که ۹۰ درصد آن مشروع است همچنین این فعال اجتماعی خواستار پیگیری قوه قضاییه در این خصوص شد و اعلام کرد که فقط ۱۰ هزار سقط قانونی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جلیل محبی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر نیز با اشاره به آمارهایی در حوزه مواد مخدر گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون ۱۵ هزار نفر در این حوزه اعدام شده‌اند که با واکنش سخنگوی قوه قضاییه مواجه شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سقط جنین سخنگوی قوه قضاییه سقط جنین در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش

نیروهای دریایی مراکش ۸۵ مهاجر را از خطر غرق شدن نجات دادند.

به گزارش ایسنا، طبق بیانیه منتشر شده از سوی نیروهای مسلح مراکش این مهاجران، غیرقانونی و اتباع کشورهای جنوب صحرای آفریقا هستند.

پس از ارائه کمک‌های اولیه، مقامات محلی آنها را به منظور طی مراحل قانونی به نیروهای امنیتی تحویل داده‌اند.

کشورهای شمال آفریقا مانند تونس، لیبی و مراکش به دلیل نزدیکی به دریای مدیترانه به عنوان نقطه عزیمت مهاجران غیرقانونی برای رسیدن به اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش آناتولی، وزارت کشور مراکش در بیانیه خود در ۲۳ ژانویه سال جاری میلادی (۲۰۲۴) اعلام کرده بود سال گذشته ۷۵ هزار و ۱۸۴ مهاجر غیرقانونی دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش