Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان (امیدها) امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد که نمایندگان کشورمان مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر ۳ از سد چنگیز ارسلان قهرمان سال گذشته این مسابقات از ترکیه گذشت وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۲ ماگومد یاربیلوف از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرایی در این مرحله در مصاف با راماز زوئیدزه دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان با نتیجه ۷ بر ۵ به برتری دست یافت و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با شکست ۶ بر ۲ ماکسیم یوتوشنکو از اوکراین راهی دیدار فینال شد.گرایی در دیدار پایانی به مصاف سانان سلیمان اف از آذربایجان می رود.

بیشتر بخوانید:جریمه مربیان خاطی کشتی با رأی کمیته انضباطی

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور بعد مقابل آیاتا سوزوکی از ژاپن با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آرمن ملیکیان از ارمنستان با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و با توجه به راهیابی حریف ارمنی به دیدار فینال محسن نژاد به گروه شانس مجدد رسید.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل الکساندر لیانوونچیک از بلاروس مغلوب شد و با توجه به راهیابی فرنگی کار ارمنی به دیدار پایانی ایمن طلب راهی گروه شانس مجدد شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم سید محمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۵ مغلوب گئورگ ماریا از رومانی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، چوبچیان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۳ بنس الماسی از صربستان را مغلوب کرد. ساروی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آروی ساوولاینن قهرمان جوانان جهان و زیر ۲۳ سال اروپا از فنلاند با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و با توجه به رسیدن فرنگی کار فنلاندی به دیدار پایانی ساروی به گروه شانس مجدد رسید تا برای کسب مدال برنز جهان تلاش کند.

بیشتر بخوانید:

تکشیل کمتیه مبارزه با دوپینگ در فدراسیون کشتی

دلخانی و یوسفی فینالیست شدند/ نوروزی از دور رقابت ها کنار رفت

انتهای پیام/

شانس یک مدال طلا و ۳ مدال برنز برای ایران در ۵ وزن دوم کشتی فرنگی امید‌های جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی

فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، با برگزاری رقابت های مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز، چهره نفرات راه یافته به فینال مشخص شد. در یکی از دیدارهای نیمه نهایی وزن ۸۲ کیلوگرم، شاهین بداغی تا ثانیه‌های پایانی دو بر از جمال اسماعیلی پیش بود اما داور به او اخطار و یک‌امتیاز نیز به اسماعیلی داد اما این تصمیم داور مورد تایید قرار نگرفت. پس از آن چلنج اسماعیلی نیز اثری نداشت و این کشتی گیر پس از شکست به همراه مهدی علیاری شدیدا به قضاوت داوران معترض شدند اما حسن رنگرز سرمربی تیم ملی سعی در آرام کردن اسماعیلی و علیاری داشت.

اسامی نفرات راه‌یافته به فینال ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی _ اشکان سعادتی فر

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان(ارمنستان)

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان