Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز شنبه یازدهم آبان ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری باند سارقان مسلح موتورسیکلت

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان  از دستگیری ۵ نفر از اعضای باند سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شهرستان "نیکشهر" و اعتراف آن‌ها به ۲۳ فقره سرقت خبر داد

سردار احمد طاهری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات و با استفاده از سرنخ‌های موجود توانستند، یکی از سارقان را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار طاهری با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری و هفت تیر جنگی از این متهم بیان کرد: متهم در ابتدا منکر هر گونه سرقت شد، اما در مواجهه با اسناد و ادله پلیس به ۲۳ فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی ۴ نفر دیگر اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با توجه به اینکه سایر همدستان این متهم گریخته و خود را پنهان کرده بودند، تحقیقات پلیس برای دستگیری آن‌ها ادامه یافت تا سرانجام مأموران با تلاش شبانه روزی و انجام یکسری تحقیقات تخصصی مخفیگاه سارقان را شناسایی و هر ۴ نفر آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او ابراز داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سراوان 

فرمانده انتظامی شهرستان "سراوان" از کشف ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از ۲ کامیون سوختکش خبر داد.

سرهنگ احمد آذر کیش گفت:  مأموران ایست و بازرسی "گشت" حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "سراوان-خاش" ۲ دستگاه کامیون سوختکش را متوقف کردند.

او  افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۵۰ هزار لیتر نفت کوره قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: دراین رابطه خودرو‌ها توقیف و ۲ فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سارق مسلح و تحت تعیب پلیس "مهرستان" به دام افتاد

با پیگیری و تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهرستان سارق مسلح خودرو پس از ۲ سال متواری بودن به دام افتاد.

سرهنگ محمد سرگزی فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: ۲ سال قبل و در پی وقوع یک فقره ورود به عنف منزل و سرقت مسلحانه خودروی نیسان در خیابان جمهوری شهر مهرستان موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات تخصصی فرد سارق را که از افراد شرور و سابقه دار بود شناسایی و دریافتند که او به کشور پاکستان گریخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان تصریح کرد: سرانجام پس از ۲ سال از متواری بودن این فرد مأموران از تردد مخفیانه او در سطح شهرستان مطلع و با انجام یکسری اقدامات تخصصی مخفیگاهش را در شهر مهرستان شناسایی و با هماهنگی قضائی او را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی، دستگیر کردند.

سرهنگ "سرگزی"بیان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو برو شدن با مستندات و ادله محکم پلیس به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، و شرکت در چندین مورد شرارت در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان توسط مأموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

سارق موبایل قاپ در دام پلیس" زابل"

با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان زابل سارق موبایل قاپ با ۴ فقره سرقت به دام افتاد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل  گفت: درپی ربایش گوشی تلفن همراه یک شهروند در زابل توسط یک جوان ناشناس موتور سوار، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای دستگیری سارق آغاز و با انجام یکسری اقدامات تخصصی جوانی سابقه دار را شناسایی کردند.

سرهنگ ثمره حسینی ادامه داد: مأموران پس از حصول اطمینان و شناسایی مخفیگاه متهم طی هماهنگی قضائی، در یک اقدام غافلگیرانه او را در مخفیگاهش واقع در یکی از روستای حومه زابل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: متهم ۲۳ ساله که ابتدا منکر هر گونه سرقت شد پس از روبرو شدن با ادله و مستندات محکم پلیس به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در بازجویی‌های بعدی به ۴ فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست حتی الامکان هنگام صحبت با تلفن همراه آن را به سمت پیاده رو نگه دارند و همچنین درصورت مشاهده افراد مشکوک ضمن به خاطر سپردن مشخصات ظاهری آنان، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد