Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:30:20 GMT

انتخابات اسفندماه تضمین‌کننده امنیت ملی است 

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۹۵۹۶

انتخابات اسفندماه تضمین‌کننده امنیت ملی است 

محمدابراهیم الهی تبار عصر شنبه در نشست استاندار و معاونین استانداری با دبیران احزاب استان در استانداری کرمانشاه اظهارداشت: انتخابات همواره پشتوانه مسئولان کشور در عرصه بین الملل و موجب نشاط سیاسی و اجتماعی بوده است. 

وی با اشاره به شرایط خاص انتخابات اسفندماه تصریح کرد: این انتخابات حائز اهمیت است چرا که در این دوره تهدیدها و تحریم ها و کاهش تاب آوری اجتماعی مدنظر دشمن بوده و این انتخابات حرکت پرقدرتی برای تضمین امنیت ملی و ادامه راه مقاومت ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه ادامه داد: از زمان حرکت جدید استکبار علیه جمهوری اسلامی با خروج از برجام انتخاباتی را نداشتیم .این حرکت در سه محور جنگ اقتصادی جنگ روانی و ایجاد بحرانها و تنش های اجتماعی بود.

الهی تبار با تاکید بر نقش آفرینی احزاب در ارتباط معنادار دولت و مردم و مشارکت حداکثری افزود: مشارکت حداکثری الزامات خود را دارد. می طلبد ستاد انتخابات و  شورای نگهبان از منافع داوطلبین و مردم دفاع کنند و حق الناس رعایت شود.

وی با بیان اینکه هرچه حق انتخاب بیشتر شود مشارکت بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس از دهم آذرماه رسما با تشکیل هیات اجرایی و ثبت نام از داوطلبان شروع خواهد شد و تا دوم اسفند ماه این فرآیند ادامه خواهد داشت.

الهی تبار افزود: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سیاسی محورهای کلی ما در انتخابات است. یکی از الزامات مشارکت حداکثری، وجود سلائق مختلف و بالابردن قدرت انتخاب مردم است.

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین با تاکید بر نقش آفرینی هر چه بیشتر احزاب در توسعه استان اظهار داشت: کار و فعالیت احزاب تنها منحصر به فعالیت های سیاسی نیست می طلبد که فعالین حزبی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نیز ورود پیدا کنند. 

الهی تبار تاکید کرد: دولت تدبیر و امید در حوزه سیاسی عملکرد مطلوبی داشته و خانه های احزاب در این دولت شکل گرفت. احزاب نیز در این دولت سامان یافته و بیشتر احزاب صاحب مجوز شدند. 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تقدیر از تلاش های مردم کرمانشاه در اربعین حسینی گفت: در این ایام بیش از ۲ میلیون زائر وارد استان کرمانشاه شدند، خوشبختانه با کمک و عنایت مسئولان مرز خسروی بازگشایی شد و نقش خود را بخوبی ایفا کرد.

الهی تبار همچنین یکی از زیبایی های استان را وجود قومیت ها و مذاهب دانست که باوجود تنوع توانسته اند چهره ای مسالمت آمیز را به نمایش بگذارند و منشأ تحول هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی امنیت کرمانشاه مشارکت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، ۲۱ اردیبهشت انتخابات مرحله دوم مجلس دوازدهم برگزار می‌شود. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که نتیجه انتخابات می‌تواند فراکسیون اکثریت مجلس را مشخص کند، چون تاکنون هیچ مجموعه سیاسی نتوانسته است اکثریت کرسی‌ها را از آن خود کند و گزینه مطلوب خود را به کرسی ریاست بنشاند.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار نامه نیوز درباره اهمیت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۹ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس آینده در دور دوم انتخابات تعیین تکلیف می‌شوند. از آن ۴۹ کرسی، ۱۶ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است.

وی افزود: کسانی که به دور دوم انتخابات مجلس راه یافتند از اقبال نسبی مردم برخوردار هستند، از این رو پیش بینی می‌شود ۲۱ اردیبهشت ماه شاهد یک رقابت مثبت و خوب باشیم. حالا مردم می‌توانند از بین مقبول‌ترین ها، بهترین‌ها را انتخاب و راهی مجلس کنند. انشاءالله همچون دور نخست شاهد حضور و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و پاسخ قاطعانه ایران به رژیم صهیونیستی یادآور شد: ما یک نظم نوین جهانی را ایجاد کردیم، از این رو امیدواریم مجلس دوازدهم از این قدرت آفرینی‌ها استفاده و با تمام توان و قوتش شروع به کار کند و اصل را بر وفاق ملی و یکپارچگی سیاسی بگذارد تا انشاءالله برای خدمتگزاری بهتر و قوی‌تر از همان ابتدا گام‌های اساسی بردارد.

وی با اشاره به لزوم توجه مجلس دوازدهم به اولویت‌های مورد نیاز جامعه ادامه داد: امیدواریم مجلس آینده طرح‌ها و لوایحی را به تصویب برساند که قدرت کشور افزون شود.

این فعال سیاسی درباره پیروزی از پیش معلوم لیست اُمنا در تهران اظهار کرد: ۴ فهرست اصلی شانا، اُمنا، صبح امید و جبهه متحد در دور دوم انتخابات مجلس با هم در تهران رقابت خواهند کرد. از ۳۲ نامزد حاضر در میدان، ۱۳ نفر از فهرست شانا، ۱۱ نامزد مشترک از امنا و صبح امید و ۷ نفر هم اختصاصی آن‌ها هستند؛ به نظر می‌رسد ترکیبی از نامزد‌های آن‌ها انتخاب و به مجلس راه می‌یابند.

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد