Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان (امیدها)در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد که  میثم دلخانی و علی اکبر یوسفی در اوزان ۶۳ و ۱۳۰ کیلوگرم نمایندگان ایران در فینال هستند.

بر همین اساس در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور دوم در مصاف با کونستا مایین پایای از فنلاند با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت. یوسفی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد فرانز ریشتر از آلمان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۶ از سد عثمان ایلدیریم دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از کشور ترکیه گذشت و راهی دیدار فینال شد. یوسفی در دیدار فینال باید با زویادی پاتاریدزه گرجستانی قهرمان سال گذشته این مسابقات مبارزه می کرد که فرنگی کار گرج به دلیل آسیب دیدگی، کشتی نگرفت و یوسفی صاحب گردن آویز طلا شد.

بیشتر بخوانید:میثم دلخانی طلایی شد

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول در دور بعد مقابل ماکسیم نهودا از بلاروس با نتیجه ۹ بر ۶ به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی اولکساندر هروشین از اوکراین را با نتیجه ۵ بر یک مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد. دلخانی در این دیدار با نتیجه ۴ بر یک از سد مهمت چکر از ترکیه گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال با نتیجه ۷ بر ۶  از سد  لوانی کاوجارادزه گرجستانی گذشت و به مدال طلا رسید.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۳ مقابل سرداربیک کونوشبایف از قرقیزستان به پیروزی رسید وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل شوتا اوگاوا دارنده مدال برنز جهان از ژاپن با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد. ناصرپور در این دیدار از ناحیه مچ پا دچار شکستی شد و به بیمارستان انتقال یافت و بدین ترتیب از ادامه کار در این مسابقات بازماند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علی نوروزی در دور نخست مقابل تمرلان شادوکایف از قزاقستان با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف روس، نوروزی حذف شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم حمیدرضا بادکان در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل مارتیناس نمسویسیوس از لیتوانی شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، بادکان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گفتنی است در مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم محمدرضا گرایی در وزن ۷۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و مهدی محسن نژاد، سجاد ایمن طلب و محمدهادی ساروی در اوزان ۶۰، ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم در گروه بازنده‌ها حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

گرایی فینالیست شد/ محسن نژاد، ایمن طلب و ساروی در گروه شانس مجدد

جریمه مربیان خاطی کشتی با رأی کمیته انضباطی

انتهای پیام/

نماینده گرجستان فینال سنگین وزن کشتی فرنگی امید های جهان از دست داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال ایران قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون بوکس، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز دوشنبه، رقابت‌های رده‌ سنی جوانان برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی (امیررضا) سلطانی که ابتدا استراحت داشت، برابر دلگون‌سایخان از مغولستان قرار گرفت و در حالی‌که راند نخست را باخته بود در دو راند بعدی با کوچ مناسب کادرفنی و عملکردی جانانه، به برتری دست یافت تا با صعود به نیمه‌نهایی، نخستین مدال ایران را قطعی کند. وی در نیمه‌نهایی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان مصاف می‌دهد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان برابر رابرت مالنوک‌ از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین فردا سه‌شنبه رقابت‌های رده‌سنی «امید» پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی‌ جونگ‌ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا از هند می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی با گانباتار گان‌اردنه از مغلوستان دیدار می‌کند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز، محمد محشری با گورپاد از هند روبه‌رو خواهد شد.

دیگر خبرها

  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو