Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@18:31:03 GMT

کشف 300 کیلو هروئین توسط هنگ مرزی زابل

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۹۸۹۳

کشف 300 کیلو هروئین توسط هنگ مرزی زابل

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محمد ملاشاهی گفت: مرزداران هنگ مرزی زابل با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق موادمخدر در منطقه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و پوشش منطقه، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشتند.

وی ادامه داد: چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی، توانستند این باند قاچاق موادمخدر سوداگران مرگ را منهدم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات که با درگیری مسلحانه و تبادل سنگین آتش بین ماموران و قاچاقچیان همراه بود سوداگران مرگ در مقابل تاکتیک های عملیاتی و آتش پرحجم مرزداران توان مقابله نداشتند و مرزداران این فرماندهی، موفق شدند ضمن مهار 4 نفر شتر حامل مواد مخدر، 582 کیلو و 700 گرم موادمخدر شامل 282 کیلو و700 گرم تریاک و 300 کیلوگرم هروئین را کشف کنند.

سردار ملاشاهی ضمن قدردانی از زحمات و عملکرد مرزبانان استان گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت توسط مرزبانان استان دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل مرزنشینان و هموطنان عزیز در دستاوردهای مرزبانی، ضروری است همکاریی های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مرزبانان تداوم داشته و هر گونه مورد مشکوکی را به مرزبانی و نهادهای امنیتی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

20 / 20 مرزداران هنگ مرزی زابل سردار محمد ملاشاهی باند قاچاق موادمخدر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: باند قاچاق موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بعدازظهر ۶ اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

دیگر خبرها

  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی