Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: طبق اخطاریه هواشناسی همان طور که پیش بینی شده بود، فعالیت سامانه بارشی در گلستان از ساعتی پیش شروع شده است.

وی با بیان این که بارندگی همراه با رعدو برق شدید همراه خواهد بود، افزود: اوج بارش ها از ساعت دو نیم الی ۶ و نیم بامداد یکشنبه خواهد بود.

داداشی گفت: بارندگی ها بیشتر در غرب استان مانند بندرگز، کردکوی، گرگان، علی آبادکتول رخ خواهد داد و تا مینودشت هم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که بین ۶۰ الی ۷۰ میلی متر بارندگی خواهیم داشت، تصریح کرد: شدت بارش ها از صبح کاهش یافته و تا بعدازظهر ادامه دارد و عصر یکشنبه سامانه به طور کامل از آسمان استان خارج می شود.

داداشی با اشاره به این که سامانه زودگذر است، توضیح داد: از دیگر پیامدهای سامانه وزش باد، کاهش دما و مواج شدن دریا است.

وی تأکید کرد: در مدت فعالیت این سامانه، آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح رودخانه‌ها در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

کد خبر 4760751

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بوشهر ایلام بارش باران گرگان خطبه های نماز جمعه شهرکرد مشهد پدافند غیرعامل شهادت امام رضا ع بیرجند سانحه تصادف اربعین 98 قزوین استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

او با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، افزود: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشاورزان بوشهری مراقبت‌های بعد از بارندگی در مزارع را جدی بگیرند
  • بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ
  • پیش بینی باران بهاری برای امروز
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • فراشبند با ۳۷ میلی متر باران، رکورد دار بارش‌ها
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید