Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-09@01:31:01 GMT

مقبره‌ عجیب یک جانی اسپانیایی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۱۱۰۹

مقبره‌ عجیب یک جانی اسپانیایی + تصاویر

مقبره عجیب یک جانی به یکی از مشهورترین جاذبه‌های شهر گرانادای اسپانیا تبدیل شد.

به گزارش شریان نیوز،آنتونیو «التنتو» به معنی احمق که لقب دزدان دریایی کامیون‌ها را داشت، یکی از موفق‌ترین جنایتکاران در تاریخ گرانادا اسپانیا بود که در طول زندگی خود بیش از ۶۰ بار بازداشت شد.

او بیشتر به اتهام ربودن کامیون‌ها و کالاهایی، چون عطر و رایانه مشهور بود و معاملات زیادی در خرید و فروش ماری جوانا نیز انجام می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو همچنین سوپر مارکتی افتتاح کرده بود تا بتواند اقلام سرقتی خود را در آنجا به فروش برساند. او سال گذشته در سن ۴۶ سالگی در حال سرقت از هفت کامیون، کشته شد، اما همچنان در خاطرات مردم شهر باقی مانده است، چون خانواده او مقبره‌ای بسیار منحصر به فرد برایش ساخته‌اند که این روز‌ها از جاذبه‌های شهر گرانادا اسپانیا شده است.

بالای قبر او مجسمه‌ای از برنز در ابعاد متوفی با همان شکل و شمایل ساخته شده که روی پله‌های مرمر نشسته است، ولی آنچه که توجه مردم را جلب می‌کند، جزئیاتی از نظر پوشش و جواهرات و لوازم جانبی است که در مجسمه رعایت شده است. همچنین مقابل مجسمه او اتومبیلی در ابعاد آئودی Q۵ نیز ساخته شده است که طبق گفته‌ها، آنتونیو برای سرقت کامیون‌ها از این اتومبیل استفاده می‌کرده است.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربلد و پُرافتخار در پشت صحنه؛ آنتونیو پینتوس و نهمین فینال لیگ قهرمانان اروپا

دیدار برگشت رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ شاگردان آنچلوتی خاتمه یافت. رئال مادرید در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳-4 راهی فینال شد. آنتونیو پینتوس بدنساز ایتالیایی رئال مادرید همچون فصل اخیر در پشت صحنه، نقش مهمی در موفقیت های این تیم دارد.

به نقل از مارکا؛ پینتوس نیز همچون بسیاری از بازیکنان رئال مادرید هرسال به افتخارات خود در لیگ قهرمانان اروپا اضافه می کند. او نهمین فینال خود در این رقابت ها را تجربه خواهد کرد. پینتوس در سال های ۱۹۹۶، ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ با یوونتوس به فینال رسید؛ در‌ سال ۲۰۰۴ با موناکو در فینال حاضر بود و در سال های ۲۰۱۶، ۲۰۱۷، ۲۰۱۸، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ با رئال مادرید به فینال‌ رسیده است. پینتوس در ۸ فینال قبلی خود ۵ بار قهرمان شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • کاربلد و پُرافتخار در پشت صحنه؛ آنتونیو پینتوس و نهمین فینال لیگ قهرمانان اروپا
  • دویدن جالب و منحصر به فرد آنتونیو رودیگر در جشن مادریدی ها / فیلم
  • رئیس اتلتیکومادرید امشب طرفدار رئال است!
  • حرکات برتر ویکتور ومبانیاما ستاره تیم سن آنتونیو اسپرز / فیلم
  • استارتاپ‌های اسپانیایی از مایکروسافت شکایت کردند
  • ناهماهنگی عجیب در اسپانیا: رئال دو بار جام می‌گیرد!‏
  • «گوترش»درباره تجاوز نظامی اسرائیل به رفح به ابرازنگرانی بسنده کرد
  • فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه
  • طرح هایی برای مجسمه آزادی
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)