Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صادق ابوالقاسمی ،رئیس اداره راه وشهرسازی ریگان گفت: در راستای مصوبات جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال وهمچنین رسالت راه وشهرسازی در راستای مبارزه با پدیده شوم زمین خواری میزان ۵۸۳۲متر مربع به ارزش ۳۵۰میلیون تومان از دست سودجویان بازپس گیری وبه بیت المال بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابراز کرد : از ابتدای امسال تا کنون ۱۵۸۳۲متر مربع اراضی ملی از دست سودجویان به ارزش ریالی یک میلیارد تومان بازپس گیری شد.

رئیس اداره راه وشهرسازی ریگان از دادستان و رئیس دادگستری وفرماندهی نیروی انتظامی برای اجرای طرح بازپس گیری اراضی تقدیر نمود.

ابوالقاسمی افزود: واحد‌های گشت یگان حفاظت به صورت محسوس ونامحسوس در حال گشت زنی در سطح شهر ریگان هستند.

او بیان داشت : شهروندان با مشاهده هرگونه تصرف وجلوگیری از زمین خواری با شماره ۴۴۳۶۱۲۶۳تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ی

بازپس گیری اراضی در ریگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، اظهار داشت: تمرکز اتاق بازرگانی در مباحث سرمایه گذاری بیشتر است وباید تعاملات با راه و شهرسازی در راستای بهره مندی از این ظرفیت گسترش یابد.

وی ادامه داد: هموارسازی مسیر برای فعالیت سرمایه گذاران از مهمترین عوامل برای توسعه استان به شمار می‌رود و این مساله نیز در کانون توجه راه و شهرسازی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جذب سرمایه گذار برای انبوه سازی و توسعه طرح‌های مسکن در راستای اجرای سیاست‌های دولت و خانه دار کردن آحاد مردم از مهمترین مسائل است.

دیگر خبرها

  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • (ویدیو) بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج + فیلم
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر