Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@18:27:49 GMT

ملایی با پرچم آلمان در المپیک: خیلی خوشحالم!

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۱۵۱۱

طبق اعلام فدراسیون جهانی جودو، دولت آلمان تقاضای پناهندگی سعید ملایی را پذیرفت.

به گزارش تابناک، سعید ملایی که بعد از مسابقات جهانی جودوی ۲۰۱۹ به میزبانی ژاپن به ایران بازنگشت و به آلمان سفر کرد، اعلام کرده بود درخواست پناهندگی نداده و با ویزایی که از قبل داشته، در آلمان اقامت دارد. با این حال فدراسیون جهانی طی خبری اعلام کرد که اداره مهاجرت آلمان تقاضای پناهندگی سعید ملایی را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت فدراسیون جهانی هم از این اقدام کشور آلمان تقدیر کرده و نقل قولی از این جودوکار ایرانی نیز منتشر کرده است.

سعید ملایی در نخستین واکنش به این پذیرش پناهندگی گفت: «من بسیار خوشحالم و می‌خواهم از ته دلم از کسانی در این روز‌های دشوار به من کمک کردند، تشکر کنم. حال می‌توانم کاملاً روی جودو و آماده سازی‌ام برای مرحله بعدی یعنی رویداد‌های IJF و بازی‌های المپیک متمرکز شوم.»

البته در این خبر عنوان شده که مراحل اداری کار سعید ملایی هنوز کامل نشده و او باید مجوز فدراسیون جهانی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ را با توجه به امتیازاتش در رنکینگ دریافت کند. با این شرایط به نظر می‌رسد سعید ملایی با ملیت آلمانی در المپیک ۲۰۲۰ حاضر خواهد شد و به مبارزه می‌پردازد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیزده آبان اعظم طالقانی شورای عالی اقتصادی گام چهارم شیخ دیاباته روز دانش آموز آنتونیو گوترش ملایی تابناک ورزشی جودو آلمان المپیک سیزده آبان اعظم طالقانی شورای عالی اقتصادی گام چهارم شیخ دیاباته روز دانش آموز آنتونیو گوترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا

ایوب ملایی‌پور رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا گفت: سال گذشته ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری خط ۶۳ در سطح شهرستان انجام شده است.

ملایی‌پور افزود: همچنین ۲۰۹ متر شبکه ۹۰ انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۳۹۹ واحد مسکونی در شهرستان گازدار شده  است.

ملایی‌پور، تعداد واحد‌های صنعتی گازدار شده این شهرستان را ۴۰ مورد اعلام کرد و گفت: همچنین در سال گذشته ۱۷ ایستگاه صنعتی گاز راه‌اندازی شده که در نوع خود دستاورد بزرگی است.

وی افزود: سال قبل ۵۴۰ مورد انشعابات پلی‌اتیلن و ۵۴ مورد انشعابات فلزی در سطح شهرستان نصب شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا تأکید کرد: بوئین‌زهرا با ۴ بخش مرکزی، دشتابی، رامند و شال و ۹ دهستان و۱۳۰ روستا یکی از بزرگترین شهرستان‌های استان قزوین است که جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده و هرگونه خدمت‌رسانی به این شهرستان مصادف با ارتقای رفاه جمعیت زیادی از استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی