Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@22:02:24 GMT

خرید توافقی زعفران در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۱۷۳۸

خرید توافقی زعفران در خراسان شمالی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  عبدالله یوسفی  رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی  گفت: مباشر خرید سازمان تعاون روستایی در شهرستان فاروج که بیشترین تولید زعفران را به خود اختصاص داده است، مستقر می‌شود.

یوسفی افزود : این محصول در چهار گروه پوشال معمولی هر کیلو ۸۲ میلیون ریال، مرغوب ۹۰ میلیون ریال، شبه نگین هر کیلو ۹۵ میلیون ریال و نگین ۱۰۵ میلیون ریال از زعفران کاران خریداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : میزان برداشت زعفران در خراسان شمالی پاییز امسال به ۱۸ تن می‌رسد و قسمت عمده زعفران تولیدی در این استان متعلق به شهرستان فاروج است که ۷۵ درصد زعفران خراسان شمالی در این شهرستان تولید می‌شود.

او اظهار کرد: مساحت زیرکشت زعفران در این استان سه هزار و ۲۰۶ هکتار است که بالغ بر دو هزار هکتار در شهرستان فاروج قرار دارد.

انتهای پیام/ه

خرید توافقی زعفران در خراسان شمالی

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی فاروج از کشف ۴۷ دستگاه ماینر به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

علیرضا پوربه در گفت و گو با ایسنا افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد