Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطبی رییس ورزش و جوانان شهرستات قائنات در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: رقابت‌های جام خوشه چین روستاییان و عشایر منطقه ۵ کشور در بخش بانوان به میزبانی شهرستان قاینات برگزار خواهدشد.

او افزود: در این دوره از رقابت‌ها که از پانزدهم آبان ماه امسال لغایت هفدهم آبان ماه سال جاری برگزار می شود، تیم‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد به میزبانی سالن‌های شهید امین زاده و آزادی برگزار خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام سومی بانوان کاراته کای خراسان جنوبی در مسابقات شرق کشور

قدیمی رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: تیم کاراته بانوان طبس و عشق آباد که به نمایندگی از خراسان جنوبی در مسابقات شرق کشورحضور پیدا کرد در سبک کیوکوشین ماتسویی بر سکوی سوم ایستاد.

او افزود: این مسابقات به میزبانی مشهد و با حضور ۲۵۰ شرکت کننده از خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی برگزار شد.

رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: تیم بانوان استان با ۴۸ شرکت کننده در این مسابقات حاضر شد و در بخش کمیته ۱۰ مدال طلا، ۹ مدال نقره و ۷ مدال برنز نتیجه تیم استان از این بخش مسابقات بود.

در بخش کاتای انفرادی نیز ۲ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز کسب شده است.

هدایت تیم استان را اکرم ایلخانی وعباسپور برعهده داشتند.

نیما علیپور ورزشکار رشته اسپوکس ملی پوش شد

نیما علیپور که به عنوان عضو تیم منتخب اسپوکس خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان اردبیل اعزام شد توانست به مقام سومی کشوربا مربیگری مجیدشمسایی دست پیدا کند و مجوز حضور در تیم ملی اسپوکس جمهوری اسلامی ایران را دریافت کند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته با حضور ۴ هزار و ۲۸۱ نفر ورزشکار در همدان برگزار شد که ساغر جندقی نوجوان کاراته کای سمنانی بر سکوی اول کشور ایستاد و مدال طلای انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت.

 

دیگر خبرها

  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!