Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سپاه روح‌الله استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بيانيه آمده است: روز ملي مبارزه با استكبار جهاني در تاريخ انقلاب اسلامي، ‌برگ زرين و مقطعي حساس و مناسبتي پر خاطره است و به فرموده بت‌شکن قرن، این انقلاب دوم مردم ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بيانيه آمده است: در روز 13 آبان ماه سال 1358، به واسطه تسخير لانه جاسوسي آمريكا توسط جوانان مجاهد این مرز و بوم و دانشجويان پیرو خط امام (ره)‌؛ ‌خط مبارزه جدي با استكبار جهاني شكل گرفت و شكست‌هاي پي‌در‌پي آمريكا در حركات نظامي و ديپلماسي براي نجات جاسوسان حاضر در جاسوسخانه آمریکا، اسطوره غير‌قابل نفوذ بودن این دولت مستکبر را در هم ريخت و نشان داد كه آمريكا را مي‌توان با مقاومت، شجاعت، ولایت‌مداری و اتكاء به مردم شكست داد.

سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطره آن امام عظيم‌الشأن و شهداي 13 آبان و نکوداشت خاطره حركت انقلابي و فهيمانه دانشجويان خط امام‌(ره) در آن مقطع، می‌افزاید: فتح لانه جاسوسي از جمله اتفاقاتي است كه پرده از چهره نفاق برداشته و زمينه انزواي مزدوران داخلی ودنباله‌های خودفروش داخلي آمريكا را در كشور مهيا ساخت. مروري بر عملكرد دولت موقت در ابتداي پيروزي انقلاب به روشني نشان مي‌دهد كه در آن زمان، در سرتاسر كشور به ويژه دانشگاه‌ها و كارخانه‌ها، توسط ايادي آمريكا، حركت‌هاي مشكوكي در جهت توقف انقلاب اسلامي و بازگشت استكبار به كشور صورت مي‌گرفت، ليكن با واقعه 13 آبان معلوم شد مركز تمامي اين جريانات ضد انقلابي، سفارت آمريكا در تهران بوده است. در عين حال افشاي اسناد سفارت، باعث شد كه ملت ايران نسبت به ماهيت بسياري از جريان‌ها و چهره‌هاي سياسي، آگاهي و اطلاع دقیق‌تری پيدا كند.

سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه بيانيه خود تصريح كرده است: ما بر اين باوريم كه تسخير لانه جاسوسي موجب تقويت حاكميت خط امام‌(ره) و اسلام ناب محمدي‌(صلی الله علیه وآله) شد و امروز هم جریان نفاق نو به دنبال ایجاد چالش در حرکت پوینده و پیشرو دانشگاه‌های ماست و صد البته دانشجویان امروز به مراتب بیدارتر وانقلابی‌تر از نسل‌های قبل دانشگاهند. دانشجویان عزیزما فهم سیاسی را با جهاد علمی درآمیخته‌اند و به خوبی می‌دانند که دانش از اركان اصلی قدرت در جنگ نرم است. بدون ترديد دستاوردهاي بسياري براي آن حركت پر شكوه، تاريخي و ارزشمند وجود دارد كه مي‌توان به تقويت اقتدار ملي،‌ كاهش اختلافات داخلي، ‌اثبات مداخله‌جويي‌هاي آمريكا در ايران، برهم خوردن بخش اعظمي از شبكه‌هاي اطلاعاتي و جاسوسي آمريكا، رشد و كمال و استحكام انقلاب اسلامي اشاره كرد كه تفصيل آن فرصت بهتري را نياز دارد.

در پايان سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاكيد مجدد بر اينكه حركت دانشجويان خط امام‌(ره) حركتي جهت افشاي ماهيت جريان نفاق و غربگرا و چهره‌هاي سازشكار بود، اعلام مي‌نماید كه پاسداران و بسیجیان استان مرکزی همراه با سایر اقشار ملت قهرمان ايران اسلامي در راهپيمايي روز 13 آبان حضور يافته و با شعارهای مبنایی و استقلال‌طلبانه انقلاب اسلامی همچون «‌مرگ بر آمریکا» و«‌مرگ بر اسرائیل‌» بر مشي ضد استكباري و استقلال‌طلبانه ملت ايران تاكيد مي‌نمايند.

روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری قرآن ایکنا ایکنا مرکزی ایکنای مرکزی 13 آبان سپاه روح الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت روز معلم
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است