Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام موسوی‌نسب از اجتماع بزرگ منتظران در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی همزمان با یوم‌الله ۹ ربیع‌الاول خبر داد و گفت: نواختن زنگ انتظار در مدارس مشهد و تبیین امامت از منظر امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های این ایام است.

حجت الاسلام «سید جعفر موسوی نسب» در گفت وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی ویژه یوم الله نهم ربیع الاول، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن نهم ربیع الاول، سالروز آغاز ولایت و امامت امام زمان(عج)، عاشقان امام عصر(عج) از ساعت ۱۵ در قالب اجتماع عظیم «منتظران» در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا(ع) حضور بهم می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) خراسان رضوی تصریح کرد: مساجد و حسینیه ها و مدارس و دانشگاه های استان نیز به همین مناسبت میزبان برنامه های جشن و سخنرانی با همکاری کارشناسان بنیاد هستند. چنان که تعدادی از مربیان مهدویت در مدارس و دانشگاه ها حضور یافته و به تبیین موضوعات مهدوی می‌پردازند.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این، با همکاری آموزش و پرورش استان زنگ انتظار در مدارس نواخته می شود، برگزاری مسابقه، جمع آوری دل نوشته ها و اعزام استادان و کارشناسان مهدویت به مدارس از دیگر فعالیت های بنیاد برای یوم الله نهم ربیع الاول است.

 

حجت الاسلام موسوی نسب در ادامه اعلام کرد: از دیگر فعالیت های ما در این ایام، تبیین و تحلیل نگاه امام علی بن موسی الرضا(ع) درباره مساله امامت است، بررسی جایگاه امام در نظام هستی و همچنین طرح مباحث مهدوی از این منظر از برنامه های مهم ما ویژه نهم ربیع الاول است.

 

وی در پایان با اشاره به اهمیت گرامیداشت نهم ربیع الاول به بهترین شکل ممکن، خاطرنشان کرد: این اقدام در واقع لبیک به سخن معصوم(ع) است که فرمود در عزای ما محزون و در شادی ما شاد باشید. بزرگداشت نهم ربیع الاول از طریق جشن و سخنرانی و نشست و ... تجدید بیعت با امام حی(عج) است.

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان راهپیمایی 13 آبان سالروز شهادت امام رضا ع شهادت امام رضا ع اردبیل زائران پیاده حضرت رضا ع استقبال از زائران پیاده امام رضا ع کاروان زائران پیاده آغاز امامت امام زمان عج مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این ویژه برنامه با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مردم  برگزار می‌شود.

جعفر رئیسیان زاده افزود: این مراسم روز دوشنبه دهم اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود و در آن از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد و تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی نیز از مهمانان این مراسم هستند.

وی گفت: مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانه‌های مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی از ویژه برنامه‌های این مراسم است و در پایان، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

رئیسیان زاده گفت: در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که درزمینه  تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی ازهمه کارگران تجلیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور