Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- زلمی خلیل‌زاد، فرستاده آمریکا برای صلح افغانستان تاکید کرد که برای تأمین صلح پایدار، کاهش خشونت‌ها در افغانستان ضروری است. تاریخ انتشار: 09:11 - 12 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۴۱۳۷

به گزارش خبرگزاری میزان، زلمی خلیل‌زاد، فرستاده آمریکا برای صلح افغانستان تاکید کرد که برای تأمین صلح پایدار، کاهش خشونت‌ها در افغانستان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام سفارت آمریکا، خلیل‌زاد این سخنان را در سفر اخیر خود به کابل که در روزهای (۲۹اکتوبر تا ۱نوامبر) صورت گرفت، در دیدار با سیاسیون افغانستان بیان کرده‌است.

خلیلزاد همچنین در این دیدارها گفت که آمریکا از پایان دادن به جنگ افغانستان از راه سیاسی پیشیبانی می‌کند.

زلمی خلیل‌زاد، هفته گذشته، دوبار از کابل دیدار کرد.

بر اساس گزارش‌ها هدف از سفر وی به کابل مذاکره برای آزادی 2 استاد دانشگاه آمریکا که در بند طالبان هستند بوده است.

طالبان نیز در ازای آزادی این 2 استاد دانشگاه خواستار آزادی «انس حقانی» شد که دولت افغانستان اعلام کرد این فرد خط قرمز دولت است.

تاکنون مقامات افغانستان و آمریکا درباره جزییات و نتایج این مذاکرات اظهار نظری نکرده‌اند.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان مقامات افغانستان امریکا انس حقانی افغانستان کابل مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۸۸۱ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۷ تومان (۱.۸۹ درصد) کاهش یافته است. هر واحد افغانی افغانستان، روز گذشته با قیمت ۸۹۸ تومان معامله می‌شد.

امروز افغانی افغانستان در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت افغانی افغانستان که دیروز با کاهش قیمت ۶ تومانی به ۸۹۸ رسیده بود، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۷ تومانی (۱.۹۳ درصد) به ۸۸۱ رسید.

 بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۸۹ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۸۷۹ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۵.۰۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۲۲.۷ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت افغانی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا | ویدئو
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه
  • قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین
  • لشگرکشی گارد مسلح به دانشگاه ها؛ اعتراض‌ دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه به خشونت کشید | ببینید
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند