Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:49:07 GMT

۱۳۰ میلی متر باران در گلوگاه بارید

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۲۲۲۷

۱۳۰ میلی متر باران در گلوگاه بارید

محمدرضا رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از زمان نفوذ سامانه بارشی تا صبح یکشنبه ۱۳۰ میلی متر باران در گلوگاه ثبت شده است، همچنین ۳.۵ میلی متر در رامسر، ۷۲ میلی متر در نوشهر، ۷۱ میلی متر در قائمشهر، ۷۰ میلی متر در ساری باران بارید.

وی با بیان اینکه وضعیت جوی روز یکشنبه در ارتفاعات مه آلود، همراه با بارندگی است ادامه داد: وزش باد و کاهش محسوس دما و بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارندگی ۱۳۰ میلی متری سبب تعطیلی مدارس گلوگاه و مسدود شدن محور ارتباطی مازندران به گلستان شده است. براساس اعلام پلیس راه به دلیل باران شدید باران و وقوع سیلاب در محور بهشهر - گلوگاه منطقه تیرتاش تا تیله نو، موجب انداسد این محور شده و تردد به صورت تک لاین از شرق به غرب به کندی امکان پذیر است.

کد خبر 4761838

منبع: مهر

کلیدواژه: بارندگی محمدرضا رضوی هواشناسی مازندران بوشهر ایلام بارش باران گرگان خطبه های نماز جمعه مشهد شهرکرد پدافند غیرعامل شهادت امام رضا ع بیرجند قزوین سانحه تصادف یوم الله 13 آبان تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی آخر هفته‌ای بارانی برای کرمانشاهیان خبر داد و گفت: دمای هوا در استان کرمانشاه کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از خروجی مدل‌های هواشناسی، سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا شنبه هفته آینده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً طی ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آب‌گرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود، اما روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و با گذر موج ناپایدار دیگری مجدد شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

زورآوند اضافه کرد: دمای روزانه‏ هوا که تا پایان هفته به شکلی نسبتاً محسوس کاهش پیدا‬ می‌کند، روزهای شنبه و یکشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

کد خبر 749761

دیگر خبرها

  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد