Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:09:36 GMT

تشکیل ۵ تیپ زرهی و مکانیزه در نیروی زمینی ارتش

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۲۲۳۱

تشکیل ۵ تیپ زرهی و مکانیزه در نیروی زمینی ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش از تشکیل ۵ تیپ زرهی و مکانیزه در این نیرو در راستای بازطراحی نزاجا خبر داد. ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی یگان‌های نیرو مخصوص و واکنش سریع نزاجا که با حضور فرمانده کل ارتش در محل تیپ 65 نوهد برگزار شد، اظهار داشت: در راستای بازطراحی نزاجا برنامه‌های ابلاغی بررسی و تصویب شد که در نهایت در قالب 3 دسته به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقرار یگان جنگ نوین و واکنش سریع نزاجا در مرزهای غربی کشورامیر حیدری خبر داد: تولید انبوه تانک «کرار» در سال جاری

وی افزود: در دسته اول همه یگان‌های پیاده به یگان‌های متحرک هجومی تغییر ماهیت یافته‌اند به طوری که اکنون دیگر یگان پیاده‌ای در نیروی زمینی وجود ندارد.

امیر حیدری با بیان اینکه در دسته دوم پنج تیپ واکنش سریع و نیروی مخصوص تشکیل شده، تاکید کرد: در دسته سوم نیز پنج تیپ زرهی و مکانیزه تشکیل شده است.

انتهای پیام/

R1429/P/S1,11/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی تخلیه نخاله در عرصه تاریخی

به گزارش جام جم آنلاین البرز،سرهنگ مهدی داور فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی البرز گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر تخلیه انبوه نخاله‌های ساختمانی بر روی عرصه و حریم تپه تاریخی فرخ آباد استان البرز بلافاصله مأموران یگان حفاظت میراث فرهنگی در محل حضور یافتند.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان البرز ادامه داد: نیروی‌های یگان حفاظت ضمن اخذ دستور مقام قضایی با همکاری نیروی انتظامی، خودرو متخلف را توقیف و عوامل انتقال نخاله به این مکان تاریخی را دستگیر کردند.

وی با بیان خاطیان به محاکم قضایی معرفی شدند، گفت: یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان البرز به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۳۲۸۲۹۱۱۸ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص هرگونه تعرض به آثار فرهنگی تاریخی است.

استان البرز دارای ۵۵۰ اثر تاریخی و طبیعی است که ۳۵۰ اثر آن‌ها ثبت ملی شده است.

دیگر خبرها

  • توقیف خودروی تخلیه نخاله در عرصه تاریخی
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است