Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی طرح سوالی از وزیر ارتباطات در مجلس در خصوص عقد قرارداد شرکت‌های فناوری اطلاعات، از جمله رایتل با یک نمایندگی بیمه ما، خبرنگار روزنامه فناوران اطلاعات و وب‌سایت آی‌تی‌من در تماس با روابط عمومی رایتل، از این شرکت خواستار توضیح شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ روابط عمومی رایتل در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه «با توجه به سوالات و ابهاماتی که در رابطه با قرارداد بیمه رایتل با یکی از نمایندگی‌های بیمه ما عنوان و شائبه ارتباط آن نمایندگی با وزیر ارتباطات مطرح شده، موضع و پاسخ شرکت رایتل در رابطه با این سوالات چیست؟» چنین توضیح داده است:

«در رابطه با این قرارداد لازم به ذکر است که نمایندگی بیمه ما در سال 1394 یکی از شرکت‌کنندگان در مزایده شرکت رایتل بوده و با توجه به جمیع جهات، به ویژه اینکه رقم قرارداد این نمایندگی از قیمت‌های ارایه شده در سال 93 نیز بسیار پایین‌تر بود، بر اساس ضوابط قانونی، برنده مزایده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در زمان مورد اشاره، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ مسوولیتی در شرکت رایتل نداشته است.

از سوی دیگر، بررسی‌ها نشان می‌دهد که تراز مالی این قرارداد منفی  است؛ به‌این معنا که پرداختی‌های بیمه به کارکنان رایتل، بیش از پرداختی رایتل به شرکت بیمه‌گر بوده است و اصولا قرارداد بیمه تکمیلی برای شرکت‌های بیمه زمانی سود‌آور است که در کنار آن، سایر قراردادهای  بیمه نیز به بیمه‌گر مورد نظر واگذار شود که در خصوص قرارداد رایتل با بیمه ما این اتفاق نیفتاده است.»

روابط عمومی رایتل در ادامه با تاکید بر اینکه «رایتل کلیه اطلاعات ادعاهای مطرح شده در خصوص بیمه تکمیلی این شرکت را به مراجع نظارتی ارایه کرده و از شفاف‌سازی بیشتر نیز در این خصوص استقبال می‌کند» افزوده است: «ایراد این‌گونه اتهامات بیشتر جنبه سیاسی و تخریبی دارد و موضوعات مختلفی نیز در مدت زمان حضور خانم مینا مهرنوش در مدیریت تجاری شرکت رایتل مطرح است که جای بحث و بررسی دارد.»

بیشتر بخوانید: واکنش روابط عمومی مجلس به حاشیه‌ها در مورد سفر لاریجانی به صربستان تکذیب اظهارات منتسب به لاریجانی درباره نحوه اجرای قانون رسیدگی به دارایی مسئولان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آی تی روابط عمومی فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد

سامانه جامع تجارت در اطلاعیه‌ای ضوابط جدید تأمین ارز از محل واردات در مقابل صادرات برخی کالاهای حوزه‌ جهاد کشاورزی را اعلام کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم سامانه جامع تجارت ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» برخی کالا‌های حوزه‌ جهاد کشاورزی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: تغییرات زیر در خصوص درخواست‌های تأمین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات خود و غیر» اعمال شده است:

مطابق سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی، واردات گروهی از کالاها صرفاً از محل صادرات گروه مشخصی از کالاها امکان پذیر است؛ به عنوان مثال واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها (مانند سیب) مجاز است؛ لذا در زمان ثبت درخواست تأمین ارز واردات موز، الزاماً باید کوتاژ صادراتی گروه مجاز ارائه شود، در غیر این صورت امکان تأمین ارز و پیشبرد فرآیند واردات وجود نخواهد داشت.

بنابراین کلیه درخواست‌های تأمین ارز از محل‌های «صادرات خود و صادرات دیگران» که مربوط به کالاهای حوزه جهاد کشاورزی باشند (سازمان مجوزدهنده ارزی «وزارت جهاد-تخصیص ارز» باشد) پس از ثبت، در وضعیت «منتظر استعلام مجوز» قرار گرفته و جهت استعلام مطابقت کالای ثبت سفارش با کالای صادراتی به وزارت جهاد کشاورزی ارسال می‌شود.

پس از بررسی قواعد توسط وزارت‌خانه مذکور، در صورتی که کالاها منطبق باشد ادامه فرآیند طی شده و در غیر این صورت، درخواست به وضعیت «رد شده بر اساس ضوابط» تغییر یافته و خاتمه می‌یابد.

تذکر مهم: کلیه قواعد مربوط به انطباق گروه‌های کالاهایی، در مرحله تأمین ارز و پس از ثبت درخواست تأمین ارز صورت گرفته و در مراحل قبل (از جمله فرایندهای ثبت سفارش و تخصیص ارز) کنترلی بابت این موضوع صورت نمی‌گیرد. لذا ضروری است واردکنندگان کالاهای مذکور پیش از اقدام برای ثبت سفارش و خرید ارز حاصل از صادرات، از انطباق گروه کالایی پروانه صادراتی با کالای ثبت سفارش اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • ضوابط تامین ارز از محل واردات در مقابل صادرات اعلام شد
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد