Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@14:48:31 GMT

نگرش بر زیبایی های تفتان تا مکران

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۲۳۱۷

نگرش بر زیبایی های تفتان تا مکران

آرام آرام موج ها آبی آب را به ساحل زیبای چابهار هدایت می کنند و در سایه سار سنگ ها زنان سوزن به دست مشغول هستند اینجا در مرکز ایران در شلوغ ترین ساعت شب لحظه های آرام سیستان و بلوچستان را می توان احساس کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زیبایی های سیستان و بلوچستان بر دیوارهای گالری نگرش قاب گرفته شده اند تا از ساحل زیبای این استان تا بلندی های آن را به علاقه مندان معرفی کنند؛ علیرضا فرهانی در خصوص برگزاری این نمایشگاه می گوید: نام نمایشگاه بر اساس رشته کوه های تفتان و ساحل چابهار که به مکران معروف و از مهمترین جاذبه های طبیعی استان سیستان و بلوچستان است که پتانسیل های زیادی دارند اما ناشناخته اند، انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکاس ادامه می دهد: هر عکاس پنج عکس از مجموعه عکس هایش انتخاب کرده همچنین یک مجموعه چهار عکس از بانوان سوزن دوز سیستان بلوچستان که به نام دختران مهتاب است داخل نمایشگاه به نمایش درآمده است.

این عکاس می افزاید: هدف ما از رفتن به سیستان و بلوچستان حال خوب دلمان بود در کنار آن عکاسی هم کردیم خیلی از سختی ها را به جان خریدیم و این اتفاق باعث شد سیستان و بوچستان را با پوست و گوشت خود درک کنیم و باعث شد که من خود را سفیر سیستان و بلوچستان بدانم و همه این اتفاقات صفر تا صد شخصی بوده و زمانی که ما کارمان را آغاز کردیم هیچ مسئولی حضور نداشت.

وی خاطرنشان می‌کند: عواید حاصل از فروش نمایشگاه به بانوان هنرمند سیستان و بلوچستانی اختصاص می یابد.

فریده روشن  نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه "از تفتان تا مکران،گستره زیبایی" به خبرنگار ایمنا می گوید: این نمایشگاه فوق العاده ای است که برای اولین بار در اصفهان زیبایی های سیستان و بلوچستان را به نمایش گذاشتند.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، می افزاید: سیستان و بلوچستان آن‌گونه که شایسته دیدن است دیده نشده و فقط آسیب هایی همانند فقر و قاچاق این استان را شنیده ایم و صنایع دستی و محل های گردشگری توجه نشده اما امید برآن است که این نمایشگاه بهانه ای برای توجه بیشتر باشد.

کد خبر 395380

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان گردشگری نمایشگاه عکاسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان