Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان، در این جلسه پیام نجفی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: رویکرد ما در حوزه معاونت آموزشهای عمومی و مهارتی و در بخش آموزش عالی راه اندازی و توسعه مدارس عالی مهارت است که با توجه به نیاز جامعه، متقاضیان تحصیل بتوانند به سمت بازار کار و کارآفرینی هدایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی با اشاره به شروع فعالیت های طرح پویش، به عنوان طرح اشتغال به تحصیل و کار در بخش های صنعتی به طور همزمان، اظهار کرد: در این طرح اشتغال همزمان با تحصیل مد نظر است و صنعتگران در کنار دانشگاه، نقش هدایت گر را بر عهده دارند و با توجه به اقدامات صورت گرفته در تعدادی از رشته های فنی و مهندسی و علوم کشاورزی و دامی، مقدمات جذب دانشجویان این رشته ها به فعالیت های صنعتی و تولیدی است.

رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما در ادامه افزود: مدارس عالی مهارت، مدرسه طراحی دوخت، مدرسه عالی تربیت مربی و معلم، آکادمی تخصصی تربیت بدنی و مدرسه فوتبال، طرح هردانشجو دو مهارت و طرح مهارت آموزی در مدارس سما، از دیگر فعالیت های مجموعه سما استان می باشد.

در این جلسه، حمیدرضا نظری دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان اصفهان به گزارش عملکرد مجموعه سما استان پرداخت و بیان کرد: شتاب و رشد چشمگیر راه اندازی ایجاد مدارس سما در استان اصفهان با توجه به برنامه ریزی انجام شده و پیگیری مجدانه معاونین آموزش های عمومی و مهارتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در دو سال اخیر با سال های قبل قابل مقایسه نیست به گونه ای که ظرف 25 سال قبل از این دوره، 42 مدرسه و ظرف 2 سال اخیر، 28 مدرسه جدید به مدارس سما اضافه شده است.

نظری همچنین ضمن تشریح طرح جدید «سما مدرسه زندگی» که براساس سند تحول بنیادین آموزش و پروش تدوین شده است، عنوان کرد: فعالیت های مفید و گسترده سما در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و گسترش مدارس و مراکز مهارتی مربوطه نشأت گرفته از همکاری و تعامل بسیار خوب سازمان آموزش و پرورش استان و همچنین همراهی ادارات آموزش و پرورش شهرستان های استان و تلاش مجموعه کارکنان و مدیران سما استان و شهرستان است و جا دارد از زحمات آنان تشکر و قدردانی شود.

در ادامه محمد اعتدادی مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان در سخنانی عنوان کرد: با حمایت مجموعه سما دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، ماه مهر را به خوبی پشت سر گذاشتیم و در این میان سما نقش ارزنده ای ایفا کرد و همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش استان را مثبت قلمداد می کنیم چرا که هر دو در یک مسیر و با اهداف مشترک گام برمی داریم.

همچنین حجت الاسلام عباسعلی حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: معاونت آموزشهای عمومی و مهارتی سما، منشاء خیر و برکت برای آموزش وپرورش است و خوشحالیم که در مسیر تعلیم و تربیت قرار گرفته ایم و انشاءا... تربیت در مدارس سما باید منتج به تربیت امثال شهید فهمیده و شهید حججی باشد.

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود حق بجانب عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد قوچان اضافه‌شده است، اظهار کرد: مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیا در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در سطح دانشگاه آزاد کشور و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری رشته‌های جدید این دانشگاه به‌حساب می‌آیند و از مهرماه ۱۴۰۳ هر دو رشته دانشجو می‌پذیرند.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان ادامه داد: این دانشگاه به‌عنوان اولین واحد دانشگاهی از مجموعه دانشگاه‌های آزاد در سال ۱۴۰۰ میزبان نخستین نشست تخصصی اینترنت اشیا با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بوده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی رشته مهندسی اینترنت اشیا می‌تواند زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم بوده و موجب شود دانشگاه‌های کشور دوشادوش سایر کشورهای توسعه‌یافته حرکت کند.

کد خبر 6088176

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند