Web Analytics Made Easy - Statcounter

سطح آرای بیومتریک شده قبلا یک میلیون و ۹۲۰ هزار اعلام شده بود که شرکت آلمانی " درملاگ " بعد از بررسی، ۸۶ هزار رای را نامعتبر خوانده است.

"درملاگ " شرکت آلمانی است که مدیریت استفاده از تکنولوژی بیومتریک برای گردآوری معلومات رای‌دهندگان در انتخابات امسال ریاست جمهوری افغانستان را به عهده دارد.

به گزارش بی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی.سی کمیسیون انتخابات افغانستان در نشست خبری اعلام کرد که اکنون کار روی آرا تایید شده از سوی شرکت " درملاگ " جریان دارد تا آن را براساس واحدهای اداری، مراکز و محلات رای‌دهی دسته‌بندی کنند.

اخبار بین‌الملل- اورنگ زیب، عضو کمیسیون انتخابات گفت: "در پی دسته‌بندی این معلومات روند تفتیش و بازشماری این آرا را در حضور ناظران، مشاهدین و رسانه‌ها انجام خواهد داد."

قرار بود نتیجه ابتدایی انتخابات افغانستان در ۲۷ مهر اعلام شود، ولی کمیسیون قادر نشد تا نتایج را در زمان مشخص شده اعلام کند و تاریخ جدید را اعلام کرد.

کمیسیون انتخابات افغانستان اعلام کرد نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان را ۲۳ ماه آبان امسال اعلام خواهد کرد.

نتیجه نهایی نیز قرار بود بعد از رسیدگی به شکایات در ۱۶ آبان اعلام شود ولی با اعلام تاریخ جدید، این کمیسیون قادر به اعلام نتیجه نهایی در آینده نزدیک نخواهد شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری افغانستان کمیسیون انتخابات انتخابات افغانستان آرای بیومتریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: کشتار غیر مجاز دام در معابر و منازل ضمن گسترش آلودگی و ایجاد رعب و وحشت در افراد علی الخصوص کودکان، باعث انتشار بیماری‌های مشترک از جمله بیماری‌های تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، بروسلوز وسیاه زخم می‌ شود
وی افزود: با توجه به اینکه دام ناقل بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو فاقد هر گونه علائم بالینی است، آگاهی افراد جامعه از راه‌های انتقال این بیماری (گزش کنه، له کردن کنه‌ها با دست، تماس با خون و ترشحات دام آلوده، تهیه گوشت قرمز از مراکز غیر معتبر، کشتار خانگی، مصرف گوشت و جگر خام و نیم پز) و روش‌های پیشگیری مانند سم پاشی دام و جایگاه نگهداری دام، استفاده از تجهیزات فردی در زمان مراجعه به دامداری ها، نگهداری گوشت تازه گرم در بسته بندی بدون نشت به مدت ۲۴ ساعت در دمای ۰ تا ۴ درجه سانتی گراد، تهیه گوشت قرمز صرفا از مراکز عرضه معتبر و دارای مهر و لیبل دامپزشکی نقش موثری در کنترل این بیماری در جوامع انسانی دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی