Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای آمادگی خود را همگام و همراه با قشرهای مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای آمادگی خود را همگام و همراه با قشرهای مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه تاکید شده است: یوم الله ۱۳ آبان یادآور انقلاب دوم ملت ایران و جوانان غیور و ولایتمدار ایران اسلامی برای اعتلای کلمه الله و نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار است.

 

این بیانیه می افزاید: ۱۳ آبان روز اقتدار و حرکت خودجوش دانشجویان پیرو خط امام (ره) برای درهم پیچیدن حیله ها و نقشه های شوم شیطان بزرگ است.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ۱۳ آبان مظهر قدرت نمایی ملت قهرمان ایران اسلامی و خاری آمریکا و استکبار جهانی است.

 

در این بیانیه یادآور شده است: ما اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز از همه آحاد ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی به ویژه دانشجویان، دانش آموزان و جوانان غیور دعوت می کنیم تا با مشت های گره کرده و با فریادهای رسا و دشمن شکن در راهپیمایی باشکوه بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شرکت نمایند و بیعتی دوباره با ولایت فقیه و آرمان های والای امام عظیم الشأن (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بنمایند و مشتی محکم بر یاوه گویی های سران استکبار جهانی و آمریکای جهان خوار بزنند.

 

این بیانیه می افزاید: ما به همه دشمنان آرمان انقلاب اسلامی اعلام می داریم که تا آخرین قطره خونمان در راه اعتلای آرمان های میهن اسلامی مان آماده جان فشانی هستیم و پشت سر رهبری معظم انقلاب با وحدت کلمه و انسجام و یکپارچگی همیشگی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهیم و اعلام می داریم که در طلیعه بهار چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تحریم های ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نمی تواند خللی بر روحیه و روند رو به پیشرفت ایران اسلامی بنماید و دشمنان قسم خورده این ملت بزرگ و تاریخ ساز از دسیسه های اقتصادی، مالی و امنیتی خود طرفی نمی بندند و باز هم همچون چهل سال گذشته شکست را تجربه خواهند کرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی نماز جمعه ارزانی بندرعباس شورای فرهنگ عمومی کرمان پدافند غیرعامل راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون ظهر سه شنبه در نشست کارگروه برنامه‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مشگین شهر اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ کانون در استان فعالیت دارند و گستردگی مناطق، کمبود نیروی انسانی و اعتبار و عدم تجهیز کانون‌ها و بیماری کرونا در سال‌های اخیر مشکلاتی را برای مجموعه ما به همراه داشته است.

وی ادامه داد: حمایت‌های مسئولان استانی از برنامه‌های دبیرخانه مساجد نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است.

آمون بیان کرد: تابستان بهترین فرصت است که مدیران کانون‌ها با برنامه‌های فرهنگی و هنری و قرآنی و تربیتی زمینه جذب نوجوان و جوانان را فراهم کنند.

جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور مسئول کانون‌های مساجد استان اردبیل و هیئت همراه در سخنانی گفت: در حقیقیت مردمی‌ترین تشکل و مجموعه‌های فرهنگی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

وی درادامه گفت: درشهرستان مشگین شهر تعداد ۸۱ کانون با مجوز از دبیرخانه مساجد فعالیت دارند و از این کانون‌ها ۵۶ کانون روستایی و ۲۵ کانون شهری فعالیت دارند.

کد خبر 6099402

دیگر خبرها

  • مدیر حوزه‌های علمیه کشور: مسجد کانون تمدن اسلامی است
  • مقام بلندپایه ارتش: اینکه بگوییم مسئولین ما خلافکار و دزدند باعث می‌شود جوان ما در ایران نماند /استاد به دانشجوی نخبه می‌گوید تو بی عقلی که مانده‌ای
  • مسجد کانون تمدن اسلامی است
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری درمسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری