Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه تنظیم بازار استان، با تأکید بر حقوق مصرف کنندگان، ایجاد شبکه‌های مؤثر در توزیع کالا‌ها و بازرسی محسوس و نامحسوس به ویژه بر کالا‌های اساسی را خواستار شد.

او افزود: چنانچه افرادی در نحوه توزیع و عرضه این کالا‌ها خللی ایجاد کنند، متولیان امر موظفند آن‌ها را شناسایی و برای برخورد به مراجع قضایی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با بیان اینکه میزان مصرف شکر در ماه‌های خرداد، تیر و مرداد باید بررسی شود گفت: از این به بعد حواله‌ها بر اساس مصرف نرمال سه ماهه صادر و متناسب با ظرفیت تولید، شکر به تولیدکنندگان اختصاص یابد.

سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: تهیه انبار‌های استاندارد برای ذخیره سازی نهاده‌های دامی، توزیع شش تن چای و ذخیره سازی یک هزار و ۲۰۰ تن میوه شب عید سه مصوبه مهم این نشست بود.

او افزود: برای تأمین لاستیک مینی بوس‌ها در استان مشکلی وجود ندارد؛ اما بخشی از این لاستیک (سایز ۱۶) برای مصرف درون شهری در نظر گرفته شد که هنوز توزیع نشده است.

رستمی اضافه کرد: اگر ظرف مدت یک ماه شهرداری نتواند لاستیک سایز ۱۶ را توزیع کند اداره کل حمل و نقل و پایانه لاستیک‌ها را برای مصارف برون شهری توزیع می‌کند.

انتهای پیام/ف

برگزاری نشست کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز (سه‌شنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز _سه‌شنبه یازده اردیبهشت _ به شرح زیر است:

شهرکرد: ۱.۱
بروجن: ۱.۲
لردگان: ۰.۶
کوهرنگ: ۷.۵
اردل: ۰.۳
بن :۰.۷
فارسان: ۱.۳
سامان: ۰.۵
شلمزار: ۰.۸
فرخ شهر: ۱.۳
مال خلیفه: ۲.۱
سورشجان: ۰.۸
بلداجی: ۰.۹
ایلبگی: ۰.۳
دوآب صمصامی: ۲.۷
بازفت: ۳
لیرابی: ۱.۵

کد خبر 749541

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری