Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی، مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی را در حکم قانون دانست و گفت: بانک‌ها و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به اجرای مصوبات این شورا در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید داخلی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان،با اشاره به اقدامات قوه قضاییه درخصوص برخی از واگذاری‌های صنایع و کارخانه‌ها، گفت: اصل ۴۴، یکی از اصول مترقی قانون اساسی است و بر این باوریم که این اصل با توجه به موضوع مهم «اهلیت» و با قوت باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اگر در موارد معدودی مسأله‌ای هم وجود داشته باشد، باید بر اساس قانون عمل شود.

استاندار آذربایجان شرقی، رونق تولید داخلی را راهبرد اصلی جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی دانست و اضافه کرد: لازمه موفقیت در جنگ اقتصادی دشمنان، تلاش حداکثری در زمینه رونق تولید و توجه ویژه به امر صادرات است.

پورمحمدی در همین راستا ادامه داد: نباید اجازه داد که کسی، چوب لای چرخ تولید بگذارد؛ چرا که تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در وضعیت فعلی، منوط به رونق تولید داخل و تلاش برای اشتغال جوانان است.

وی به نقش موثر تحریم‌های غرب در اهتمام جمهوری اسلامی برای رفع مشکلات اقتصادی و رونق تولید نیز اشاره کرد و گفت: مشکلات ایجاد شده برای کشور در دوره پساتحریم در آینده نزدیک رفع می‌شود و معتقدم اگر تحریم‌ها نبود، این همت و تلاش اتفاق نمی افتاد.

وی با اشاره به نقش موثر فعالان اقتصادی استان در رفع مشکلات تولید و صنعت، گفت: بخش خصوصی با تمام توان، وارد میدان شده و یاری‌گر دولت در رفع مشکلات این حوزه باشد.

بررسی مشکلات استرداد مالیات بر ارزش افزوده پس از بازگشت ارز حاصل از صادرات، مراتب اعتراض به ابهامات ایجاد شده در خصوص بند (ث) ماده 132، اجرای تبصره 2 ماده 272 و بند 3 ماده 97 قانون مالیات‎های مستقیم، از جمله موارد مطرح شده در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بود.

 

بیشتر بخوانید: دولت و بخش خصوصی برادری خود را ثابت کنند/ همه باید امیدآفرینی کنیم تصمیم گیرنده درباره خروج واحدهای صنعتی از تهران ؛ دولت است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بخش خصوصی دستگاه های اجرایی استان دولت قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: سرمایه گذاران و فعالان عرصه تولید از افسران جنگ اقتصادی به شمار می روند که در این شرایط تحریمی با همه امکانات و توان در عرصه تولید حضور دارند.

استاندار قم بیان کرد: رویکرد مجموعه استان حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل مسیر سرمایه گذاری است که ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان قم به صورت مستمر جلسات خود را برگزار می کند و موضوعات مورد دغدغه فعالان اقتصادی دنبال می شود.

آقامیری اضافه کرد: بخش خصوصی ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه های مختلف اقتصادی دارد و ما بر این امر اعتقاد داریم و توجه به این بخش از برنامه های استانداری قم است.

وی ابراز کرد: دولت سیزدهم در عرصه رونق اقتصاد و حمایت از بخش تولید دغدغه جدی دارد و در طول دوره فعالیت این دولت شاهد این رویکرد بوده ایم.

وی تاکید کرد: ثبات اقتصادی از مهمترین عوامل شکوفایی و رونق بخش تولید است و در البته نباید از پرداخت مالیات فرار کرد و در عین حال اخذ مالیات باید از درآمدهای واقعی باشد.

کد خبر 6094280

دیگر خبرها

  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • گام عملی برای جهش تولید
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند