Web Analytics Made Easy - Statcounter

 احمد سالک کاشانی در رابطه با انفعال کشورهای اروپایی در مواجهه با برجام و نزدیک شدن زمان اجرای گام چهارم گفت: متاسفانه برخی افراد و سران کشورهای خارجی به دروغ تاکید دارند که ایران اهل مذاکره و گفتگوی بین المللی نیست.

ایران با مذاکرات منطقی و حفظ منافع ملی مخالفتی ندارد

اخبار سیاسی- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این راستا اظهار کرد: ایران اسلامی با مذاکرات منطقی و حفظ منافع ملی مخالفتی ندارد از این رو مشاهده می شود که رهبر انقلاب خطوط قرمزی را برای مذاکره مطرح کردند و در عین حال نیز مذاکرات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید مشخص شود توافقنامه برجام برای کشورمان چه دستاوردهایی به همراه داشته است، ادامه داد: طبق توافق با کشورهای طرف برجام، قرار بود تحریم های ظالمانه علیه ایران برچیده شود اما اکنون مشاهده می شود که تحریم های شدیدتری اعمال شده است.

کشورمان طبق مواد 26 و 36 برجام حق دارد نسبت به احقاق حقوق هسته ای خود اقدام کند

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه ایران طبق مواد 26 و 36 برجام حق دارد نسبت به احقاق حقوق خودش اقدام کند که کاهش تعهدات هسته ای در این رابطه انجام شده و خواهد شد، تصریح کرد: در این بین مسئولان باید توجه داشته باشند همانطور که نمی توان به آمریکایی ها اعتماد کرد، اروپایی ها نیز اهل منطق نیستند و نمی توان به آنها اعتماد کرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در گام چهارم باید سانتریفیوژها راه اندازی شود، اظهار کرد: در واقع ایران درصدد دستیابی به سلاح اتمی نیست بلکه می توان از انرژی هسته ای صدها استفاده منطقی و صحیح مانند مصارف پزشکی انجام داد.

اروپا باید پاسخگوی اشتباه خروج ترامپ از برجام باشد، نه ایران

سالک خاطرنشان کرد: اروپایی ها همواره در اظهاراتشان عنوان می کنند که ترامپ با خروج از برجام اشتباه کرده لذا ایران نیز نباید گام های کاهش تعهدات هسته ای را اجرایی کند که در پاسخ باید گفت مگر ایران اسلامی باید پاسخگوی اشتباهات آمریکا باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کشورهای اروپایی مجلس شورای اسلامی هسته ای نماینده مردم در مجلس انرژی هسته ای اروپا احمد سالک تعهدات هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)

بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان دارای آمارهای غیرقابل قبولی است.

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات، با اشاره به نتایج «پیمایش ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان» گفت: در این پیمایش متاسفانه مشخص شده بود که بی‌اعتمادی در سطح عمومی ۸۱ درصد است، یعنی ۸۱ درصد افراد جامعه نسبت به یکدیگر اعتماد ندارند، این بی‌اعتمادی سبب می‌شود بهره‌وری در جامعه به‌شدت پایین بیاید، انسجام اجتماعی و همبستگی ملی شکل نگیرد درحالی‌که اقتدار ملی در گرو همبستگی است. یکی دیگر از نتایج این پیمایش بی‌اعتمادی به رسانه‌ها بود، حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد جامعه به‌صورت زیاد و خیلی‌ زیاد به رسانه‌ها و از جمله صداوسیما بی‌اعتماد بودند.

معین افزود: همین حدود، یعنی ۶۰ الی ۷۰ درصد به نهادهای حاکمیتی بی‌اعتمادی وجود دارد، البته وضعیت مجلس از دولت بدتر بود. طبق این پژوهش بیشترین اعتماد به پزشکان هست، بعد از کرونا حدود ۲۵ درصد به محبوبیت پزشکان در سطح جهانی افزوده شد و از جمله در ایران. بعد از پزشکان، استادان دانشگاه و معلمان بیشترین اعتماد مردم را جلب کرده‌اند، در پایین این جدول کمترین اعتماد به سیاستمداران است.

 

منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مصطفی معین: مهاجرت به دانش‌ آموزان هم رسیده است (فیلم) چند درصد ایرانیان دچار مشکلات اختلال روان هستند؟/ پاسخ دکتر معین (فیلم)

دیگر خبرها

  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • نگرانی از کاهش سطح دینداری و افزایش بی اعتمادی در جامعه در یادداشت عباس عبدی
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد