Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@13:54:12 GMT

آتش‌سوزی و انفجار در برازجان

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۳۵۰۴

روز گذشته بر اثر وقوع حادثه آتش سوزی در یک انبار مواد شوینده و بهداشتی در شهر برازجان و به دلیل وجود یک سری مواد محترقه و مواد قابل اشتعال چون انواع حشره‌کش، محصولات سلولزی و شوینده، که بر اثر حرارت ترکیده‌اند صدایی مانند انفجار شنیده شده است.

به گزارش «تابناک»، مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه عملیات اطفاء حریق ۲ ساعت و نیم به طول کشیده است، افزود: عصر روز گذشته در پی تماس یکی از شهروندان با ۱۲۵ و گزارش آتش‌سوزی انبار محصولات سلولزی بلافاصله تیم عملیاتی ایستگاه ۲ سازمان آتش‌نشانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی عباسی ادامه داد: سپس به علت شدت آتش سوزی و به منظور جلوگیری از سرایت آتش به منازل همجوار خودروها و تیم عملیاتی ایستگاه ۱ نیز به همراه کلیه تجهیزات ایمنی به محل اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات ۷ خودرو سنگین و ۲ تیم عملیاتی در مدت ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به شکل پیوسته و گسترده به مهار آتش‌سوزی مشغول بودند تا در نهایت انفجارهای پی درپی و شعله‌های عظیم مواد اشتعال زا مهار شد.

این مسئول اظهار کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچکسی آسیب نرسید و حادثه تلفات جانی در بر نداشته است.

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان تاکید کرد: هم اکنون تیم تحقیقاتی در حال در حال بررسی علت حریق هستند اما به احتمال زیاد به دلیل اینکه در حال ایزوگام سقف این فروشگاه بوده اند ممکن است اتش سوزی در اثر نفوذ شعله ایزوگام به سقف و موادی مثل دستمال کاغذی و کارتن و... باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیزده آبان اعظم طالقانی شورای عالی اقتصادی گام چهارم شیخ دیاباته روز دانش آموز آنتونیو گوترش برازجان حادثه آتش سوزی انفجار انبار مواد بهداشتی سیزده آبان اعظم طالقانی شورای عالی اقتصادی گام چهارم شیخ دیاباته روز دانش آموز آنتونیو گوترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه شب گذشته اتوبان شهید خرازی گفت: ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز، یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو در گل و لای در انتهای اتوبان شهید خرازی ابتدای خیابان اردستانی به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد. 

وی افزود: به نظر می رسد این حجم و از گل و لای و آب به خاطر بارش های شدید شب گذشته در این منطقه بوده باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد:بلافاصله  دو ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی نورافشان به محل حادثه اعزام می شوند. 

ملکی گفت: آتش نشانان مشاهده کردند که عوامل شهرداری نیز با یک دستگاه لودر در منطقه حضور دارند.

وی درباره علت این حادثه افزود: بارش های شدید شب گذشته باعث شد بود مقداری زیادی خاک و سنگ از تپه های اطراف وارد این محدوده شده و تردد را ناممکن کنند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه سمند و یک دستگاه ام وی ام در گل و لای گرفتار شده بودند.

ملکی گفت:سرنشینان توانسته بودند از خودروها خارج شوند، اما حجم زیاد آب باعث شده بود خودروها به حالت نیمه واژگون درآیند.

وی افزود: با کمک لودر شهرداری، خودروها از آن وضعیت خارج شده و به محل امنی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: همچنین عوامل آتش نشانی و شهرداری با کمک همدیگر توانستند معبر را پاکسازی کنند.

ملکی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت، گفت:ساعت حوالی ۵ بامداد، آتش نشانان به ایستگاه های خود بازگشتند.

وی به شهروندان هشدار داد که این بارش ها می توانند باعث ایجاد تصادفات و حوادث مختلفی شوند، بنابراین از شهروندان خواست در مناطق کوهستانی، رعایت ایمنی را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم