Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، «فرماندهی عملیات سامراء» از استقرار نیروهای خود در جاده بغداد به سامراء برای تأمین امنیت زائران حرمین عسکریین (علیهما السلام) به مناسبت سالگرد شهادت امام حسن عسکری (ع)، خبر داد.

سرتیپ ستاد «عماد الزهیری» فرماندهی عملیات سامراء در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری «العهد نیوز» گفت: امروز (یکشنبه سوم نوامبر)، ما یک طرح امنیتی ویژه حمایت از زائران با مشارکت تیپ‌های ۳۱۳، ۳۱۴ و ۳۱۵ و نیروهایی از ارتش و پلیس فدرال و سازمان الحشد الشعبی وضع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه درباره هماهنگی دقیق میان بخشهای مختلف نیروهای امنیتی برای اجرای این طرح، اطمینان داد.

چهارشنبه (۱۵ آبان) سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) است. هر ساله در چنین روزی سامرا میزبان هزاران زائر در مرقد امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) است و شمار زیادی از زائران از داخل و خارج عراق، عازم شهر سامراء می‌شوند تا با حضور در مرقد امامین عسکریین (ع)، عزاداری کنند. 

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) امروز (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲ پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) و آیت الله صدوقی یزد برای اعزام زائران حج عمره برنامه ریزی شده است.

بر پایه این گزارش، عمره‌گزاران استان تهران در ساعت پنج و ۴۰ بامداد امروز فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد مدینه ترک کردند.

همچنین زائران استان یزد با پرواز شماره ۱۵۵۰ هواپیمایی‌جمهوری اسلامی در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه یزد به عربستان رهسپار می‌شوند. پرواز بازگشت زائران استان یزد طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری‌خواهد بود.

کد خبر 6089033 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره