Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مجید باقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این محدودیت‌های ترافیکی قبل از آغاز مراسم راهپیمایی اعمال خواهد شد، افزود: محدودیت ترافیکی از ساعت هشت صبح فردا /۱۳ آبان ماه/ از تقاطع امیرکبیر تا سبزه‌میدان، میدان امام حسین تا سبزه میدان، تقاطع مهدیه به سمت امیرکبیر، خیابان شهید انصاری به سمت تقاطع فردوسی، اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همانند سال‌های گذشته، طرح روان‌سازی ترافیک شهری در مسیر راهپیمایی جهت تردد سهل و ایمن شرکت کنندگان در مراسم ۱۳ آبان، از سوی پلیس راهور به اجرا در خواهد آمد تا مشکلی در مسیر حرکت عزاداران حسینی، ایجاد نشود.  

باقری افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی در این روز از ماه جاری در مسیرهای منتهی به مراسم راهپیمایی مستقر می‌شوند تا با هدایت خودروهای عبوری، مشکلی در امر ترافیک به وجود نیاید و خود نیز سهمی در این مراسم باشکوه داشته باشند.

وی از رانندگان وسایط نقلیه خواست برای حفظ جان و ایمنی شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان،  قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با دقت بیشتری رعایت کرده و از آمد و شد در مسیرهایی که محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، خودداری کنند.  
باقری تصریح کرد: خودروهایی که در حدفاصل چهارراه امیرکبیر تا سبزه‌میدان که از سوی پلیس راهور شهرستان زنجان بسته است پارک شده باشند با استفاده از جرثقیل به نزدیک‌ترین پارکینگ انتقال خواهند یافت که امید است رانندگان وسایط نقلیه با ماموران همکاری لازم را داشته باشند.  

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا 13آبان پلیس زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: مطالعات فاز یک تقاطع غیرهمسطح میدان شهید زین‌الدین انجام شد.

لیلی نیک خلق احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تصویب مطالعات فاز یک میدان شهید زین‌الدین اظهار کرد: برای این پروژه مطالعات خردنگر و کلان‌نگر توسط مشاور انجام و هشت گزینه طراحی شد.

وی افزود: در جلسات کارشناسی گزینه هشتم به عنوان گزینه برتر که این میدان را به صورت تقاطع سه‌سطحه تصویر کرده بود، مورد توافق قرار گرفت.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به اینکه مطالعات فاز دوم سیویل در حال انجام است، خاطرنشان کرد: احجام این پروژه پس از تصویب در شورای تصویب طرح‌ها در جریان مطالعات فاز دوم تعیین تکلیف می‌شود.

نیک خلق احمدی با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری درباره دهانه پل و نوع سازه اضافه کرد: گزینه برتر بلوار شهید عابدی به صورت روگذر طراحی شده است.

وی تاکید کرد: در طراحی فاز دوم مشخص می‌شود که همسطح به صورت میدان باشد یا یک تقاطع چراغ‌دار در این محدوده طراحی شود که این موضوع در انتخاب نوع سازه اثرگذار است.

کد خبر 751160

دیگر خبرها

  • میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین