Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش گفت: یکی از اهدافی که ما در نیروی زمینی ارتش دنبال می‌کنیم، تربیت افراد چند مهارته و یگان‌های چند منظوره است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از یگان‌های واکنش سریع و نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از اهدافی که ما در نیروی زمینی ارتش دنبال می‌کنیم، تربیت افراد چند مهارته و یگان‌های چند منظوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این کار از مدتی پیش شروع شد و امروز در مراسم اختتامیه دوره‌های آموزش نیروی مخصوص‌و واکنش سریع، بخش‌هایی از این روند رو به جلو را مشاهده کردیم.

فرمانده کل ارتش اظهار کرد: در دوره‌های آموزشی یگان‌های نیروی مخصوص و واکنش سریع، نفرات را به گونه‌ای تربیت می‌کنیم که در هر شرایط آب و هوایی، در هر محل جغرافیایی و در برابر هر نوع تهدید ویژه‌ای، بتوانند ماموریت خود را به بهترین نحو انجام دهند، این ماموریت اعم از شناسایی تهدید، طرح‌ریزی، هدایت عملیات و اجرای عملیات در حوزه‌های مختلف است.

امیر موسوی با بیان اینکه یگان‌های نیروی مخصوص‌و واکنش سریع باید بتوانند با سامانه‌های مختلف کار را به بهترین نحو انجام دهند، تصریح کرد: نیروی زمینی که دوران پرافتخاری را در هشت سال دفاع مقدس طی کرده، با تغییراتی که در تهدیدات ایجاد شد باید خودش را تغییر می‌داد و یک تحول در خودش ایجاد می‌کرد؛ این تحول بسیار بزرگ و انقلابی تا امروز با سرعت و دقت و عمق خوبی انجام شده است به شکلی که اگر کسی به دو سال پیش برمی‌گشت اصلا تصور نمی‌کرد، این نیروی زمینی، همان نیروی زمینی سه چهار سال پیش باشد.

او  ادامه داد: ساختارها، سازمان‌ها، مهارت‌ها، آموزش‌ها، تخصص‌ها و نحوه عملکرد‌ها در نیروی زمینی ارتش تغییر کرده است و این نیرو خودش را برای تهدیدات پیش رو کاملا آماده کرده است.

فرمانده کل ارتش  گفت: وضعیت بسیار خوبی را از لحاظ آمادگی در نیروی زمینی ارتش شاهد هستیم در عین حال که بخش‌های عمده‌ای از این نیرو در مرز‌های شرقی و غربی و جنوب‌غرب کشور در حال پاسداری از حدود و ثغور کشور هستند.

امیر موسوی در پایان با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا درباره نقش‌آفرینی موثر ارتش در دفاع از حرم طی سالیان گذشته، خاطر نشان کرد: نقش‌آفرینی نیروی زمینی ارتش، نیروی هوایی ارتش و سایر نیرو‌ها در جبهه مقاومت و دفاع از حرم، به مرور زمان وقتی که از طبقه‌بندی خارج شوند گفته خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزگلستان سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل جواد الائمه گلستان در گرگان گفت: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت پایدار  با کسی شوخی نداریم.

او تاکید کرد : امنیت از مهمترین ارکان حیاتی و محور وحدت ماست و روی آن بسیار حساس هستیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی پا را از حد خود فراتر گذاشته بود و این عملیات موفق و کوبنده برای اولین بار از تاسیس این رژیم جعلی با این حجم بزرگ انجام شد.

او افزود: جمهوری اسلامی برای عزت خود و ملت بزرگ ایران ذره‌ای کوتاه نیامد و دنیا شاهد این توفیق بزرگ بود.

در این مراسم از تلاش‌های سردار دولتی فرمانده سابق گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان تجلیل و سرهنگ منوچهر شوکتی به عنوان فرمانده جدید گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان  معرفی شد.




 

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند