Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید محمد جواد ابطحی در خصوص انفعال کشورهای اروپایی در مواجه با توافقنامه برجام و نزدیک شدن زمان اجرای گام چهارم، گفت: کاهش تعهدات هسته ای به صورت مرحله به مرحله موجب شده کشورهای طرف مقابل در برجام برای اتخاذ سیاست مواجه با ایران دچار شرایط ناپایدار شوند.

غربی ها درصدد طرح برجام های غیرهسته ای هستند

اخبار سیاسی- نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشورهای غربی درصدد افزایش فشار بر کشورمان هستند تا برجام موشکی و سایر برجام های دیگر را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها تصور می کردند با خروج یکجانبه از برنامه جامع اقدام مشترک شرایط به ضرر ایران تمام می شود، ادامه داد: این مهم در حالیست که امروزه کشورهای غربی در مظان اتهام افکار عمومی قرار گرفته اند زیرا کشورمان به تمام تعهدات هسته ای خودش عمل کرده و اکنون نیز طبق مفاد برجام نسبت به کاهش تعهدات هسته ای اقدام می کند.

گام چهارم کاهش تعهدات هسته ای اجرایی خواهد شد

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه گام چهارم کاهش تعهدات هسته ای اجرایی خواهد شد زیرا اروپایی ها اقدام عملی برای تحقق منافع کشورمان انجام نمی دهند، تصریح کرد: به نظر می رسد باید در اجرای گام چهار پروتکل الحاقی ان.پی.تی که به صورت داوطلبانه توسط کشورمان اجرایی می شود، متوقف شود و در برخی دسترسی ها نیز محدود ایجاد شود تا آنها بدانند ایران در اجرای تصمیمش جدی است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: غربی ها تصور می کنند با تهدید می توانند در دل مردم ایران هراس ایجاد کنند و این امر در حالیست که از عزم جدی مردم کشورمان در احقاق حقوق خود غافل هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کشورهای اروپایی هسته ای مجلس شورای اسلامی ابطحی پروتکل الحاقی تعهدات برجامی گام چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب که در حال حاضر به این کشور سفر کرده دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص همکاری‌های مشترک میان کشورهای عربی و اهمیت فعال سازی توافقنامه‌های میان این کشورها به ویژه در زمینه‌های اقتصادی در راستای خواسته‌های ملت‌های عربی تاکید شد.

السودانی در این دیدار بر موضع ثابت عراق در حمایت از فلسطین تاکید کرد و گفت: باید تلاش‌های مشترک در سایه موضع گیری های کشورهای عربی با هدف پایان دادن به دردها و رنج‌های ملت فلسطین یکپارچه شود.

ابوالغیط نیز بعد از این دیدار تاکید کرد: نشست‌های من با محوریت بررسی اوضاع نوار غزه در سایه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد.

وی درباره عراق نیز گفت: من مطمئن هستم که عراق با رهبران هوشیار خود و با کمک کشورهای عربی می‌تواند خود را در این شرایط سخت به ساحل امنیت برساند.

لازم به ذکر است وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی طی روز گذشته چهار کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینی‌ها در این باریکه مرتکب شده است.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۷ هزار و ۴۳۷ نفر رسیده است.

این وزارت خانه افزود که در این حمله‌ها ۳۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۹ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از هفت هزار نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

کد خبر 6090693

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد