Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@22:52:49 GMT

بارش برف و باران در محورهای شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۳۸۸۵

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: ترافیک در ورودی کلانشهر تهران مشاهده می‌شود همچنین در محور کرج - تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. ترافیک در محور تهران - قم و آزادراه تهران - ساوه نیز پرحجم است.

وی درباره مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی کشور نیز اظهار کرد: در اغلب محورهای استان گیلان،خراسان شمالی و استان اردبیل در محورهایی مانند اردبیل - آستارا با بارش باران مواجه هستیم همچنین در محور پونل - خلخال و اردبیل - خلخال در محدوده گردنه اسالم بارش برف مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی ادامه داد: با توجه به اینکه در محورهای استان‌های اردبیل، مازندران و ارتفاعات استان خراسان شمالی مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است از رانندگان می‌خواهیم با نهایت دقت در این محورها به مسیر خود ادامه دهند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم پیش از آغاز سفر از طریق شماره گیری ٨٨٢۵۵۵۵۵ طی ساعات شبانه روز از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بارش برف برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: صبح امروز ۶کیلومتر از پروژه احداث باند دوم محور نهبندان به زابل بازگشایی و زیربار عبور و مرور رفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، میرمحمد مودی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف ایمن‌سازی محورهای استان خراسان جنوبی، عملیات اجرایی این قطعه 6 کیلومتری با اعتبار هزینه شده یک هزار و 500 میلیارد ریال تکمیل شد که صبح امروز با همکاری پلیس راه و اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بازگشایی و زیربار عبور رفت.

وی گفت: طول کل محور نهبندان به زابل 166 کیلومتر است که از این میزان 85 کیلومتر در حوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی قرار دارد که با بازگشایی این قطعه 6 کیلومتری مجموعاً 11 کیلومتر از این محور دوبانده و زیربار عبور رفته است. 17 کیلومتر دیگر هم در قالب یک قطعه از این محور در دست اجراست که دارای پیشرفت متوسط فیزیکی حدود 30 درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به دیدار خود با معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور نیز گفت: در این دیدار موضوعات مختلفی از جمله اعتبارات مورد نیاز و بررسی وضعیت اجرایی پروژه باندهای دوم، پروژه راه آهن استان و پروژه برون‌مرزی میل 78 به فراه افغانستان پیگیری شد.

وی همچنین از شتاب گرفتن روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان جنوبی خبر دادو با اشاره به دیدار با مسعود شکیبایی‌فر رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور واقع شده، موضوع کیفیت محورهای مواصلاتی در راستای ارتقاء ایمنی سفر مسافران و گردشگران، برای ما از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: این دیدار با هدف پیگیری دو موضوع اساسی تخصیص اعتبارت باندهای دوم استان و اجرای طرح بازآفرینی شهری انجام شد. در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود باندهای دوم، محورهای مواصلاتی و راه های روستایی استان ، درخواست مساعدت و تخصیص اعتبارات باندهای دوم و مصوبات سفر رئیس جمهور در این زمینه، ارائه شد.

مودی ادامه داد: روش‌های تأمین مالی تکمیل باندهای دوم و استفاده از ظرفیت های قانونی همچون تهاترها و ماده 56 و ... در این زمینه، به جهت سرعت بخشیدن به روند اجرای کار از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود. رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور این قول مساعد را داد که حداکثر تلاش را برای تخصیص اعتبارات باندهای دوم استان داشته باشد. بر اساس گزارشی که کارشناسان دفتر راه و ترابری سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کردند، استان خراسان جنوبی بیشترین عملکرد را در حوزه باندهای دوم و پروژه‌های افتتاحی در سطح کشور داشته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس