Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امشب یکشنبه با برگزاری چند دیدار مهم پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف به مصاف حریفانشان می‌روند.  

هفته یازدهم لیگ جزیره 

رقابت‌های لیگ فوتبال جزیره از روز گذشته آغاز و دیدار‌های مهمی برگزار شد، امروز، ۲ دیدار دیگر برگزار می‌شود تا پرونده این رقابت‌ها بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های فوتبال اورتون و تاتنهام در مهم‌ترین بازی‌های امروز از ساعت ۲۰ به مصاف یکدیگر می‌روند، شاگردان پوچتینو که این روز‌ها شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارند امیدوارند شرایطشان را بهبود ببخشند و در جدول رده بندی صعود را تجربه کنند. دیگر دیدار امروز هم مصاف تیم‌های کریستال پالاس و لستر سیتی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه است. لستری‌ها در جدول رده بندی شرایط خوبی دارند و امیدوارند با برد در بازی امروز شرایشان را بهتر هم کنند.  

هفته دوازدهم لالیگا 

بازی‌های مهم هفته دوازدهم لالیگا روز گذشته برگزار شده است و امروز هم پرونده این رقابت‌ها با برگزاری ۶ دیدار دیگر بسته می‌شود. البته امروز یک دیدار مهم میان تیم‌های گرانادا و رئال سوسیداد برگزار می‌شود. گرانادایی‌ها ۲۰ امتیازی هستند و حریفشان هم با ۱۹ امتیاز  در تعقیب آن‌ها است، هر ۲ تیم بالانشین هستند و انتظار می‌رود بازی زیبایی میان ۲ تیم رقم بخورد.  

برنامه رقابت‌های امروز لالیگا به شرح زیر است: 

وایادولید - مایورکا (۱۴:۳۰)
ویارئال - بیلبائو (۱۶:۳۰)
اوساسونا - آلاوس (۱۸:۳۰)
سلتاویگو - ختافه (۲۱:۰۰)
لگانس - ایبار (۲۱:۰۰)
گرانادا - رئال سوسیداد (۲۳:۳۰)

هفته یازدهم سری آ ایتالیا 

مهم‌ترین دیدار‌های سری آ ایتالیا هم مانند لالیگا روز گذشته پیگیری شد و تیم‌های فوتبال یوونتوس و تورینو در دربی دلاموله، اینتر مقابل بولونیا و رم و ناپولی باهم بازی کردند، این رقابت‌ها امروز هم شاهد برگزاری ۶ دیدار دیگر است و پرونده این رقابت‌ها پس فردا با بازی تیم‌های اسپال و سمپدوریا بسته می شود. مهم‌ترین بازی امروز هم بدون شک مصاف تیم‌های فوتبال میلان و لاتزیو خواهد بود.  

برنامه بازی‌های امروز سری آ ایتالیا به شرح زیر است: 

آتلانتا - کالیاری (۱۵:۰۰)
جنوا - اودینزه (۱۷:۳۰)
هلالس ورونا - برشا (۱۷:۳۰)
لچه - ساسولا (۱۷:۳۰)
فیورنتینا - پارما (۲۰:۳۰)
آث میلان - لاتزیو (۲۳:۱۵)

هفته دهم بوندس لیگا 

رقابت‌های هفته دهم بوندس لیگا در ۲ روز گذشته با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد و امروز هم با پیگیری ۲ بازی دیگر به پایان می‌رسد. دوسلدورف از ساعت ۱۸ میزبان کلن است و آگزبورگ هم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف شالکه می‌رود.  

هفته دوازدهم لوشامپیونه 

رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه هم همانند دیگر لیگ‌های معتبر اروپایی در ۲ روز گذشته با برگزاری دیدار‌های مختلف پیگیری شده است و امروز هم با پیگیری ۳ بازی دیگر دنبال و به پایان می‌رسد.  

برنامه دیدار‌های امروز لوشامپیونه به شرح زیر است: 

بوردو - نانت (۱۷:۳۰)
نیس - رنس (۱۹:۳۰)
سنت اتین - موناکو (۲۳:۳۰)

بیشتر بخوانید: 

سردار ایرانی شاگرد زیدان در رئال مادرید می‌شود

زنیتی‌ها برای فروش سردار آزمون مبلغ تعیین کردند + عکس

وضعیت مصدومان لیورپول برای بازی برابر استون ویلا

انتهای پیام/ 

پیش بازی لیگ‌های معتبر اروپایی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس عصر دیروز برای انجام بازی مقابل نساجی راهی قائمشهر شد و باید امروز مقابل این تیم انتهای جدولی قرار بگیرد. پرسپولیس برای بازی امروز امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و کاپیتان اول سرخ پوشان نمی‌تواند تیمش را در این بازی مهم همراهی کند. از اردوی پرسپولیس خبر رسیده اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس که عملکرد خیره کننده‌ای در نیم فصل دوم داشته، دچار سرماخوردگی شده و ممکن است بازی حساس امروز مقابل نساجی را از دست بدهد.

اورونوف در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به مازندران شرکت کرد، ولی خیلی سرحال نبود. هرچند اوسمار تاکید کرده که پزشکان تیم اوستون را به بازی امروز برسانند، ولی ممکن است این بازیکن شرایط بازی از ابتدا را نداشته باشد.

اورونوف در اردوی پرسپولیس حضور دارد و اوسمار او را در ترکیب اصلی هم قرار داده است. با این حال در صورتیکه او بعد از معاینه نهایی نتواند بازی کند، سرمربی پرسپولیس مجبور است از بازیکن دیگری در ترکیب اصلی استفاده کند. گفتنی است آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد شانس بازی کردن اورونوف بیشتر از بازی نکردنش است و احتمالا او را به بازی امروز مقابل نساجی خواهند رساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم