Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:01:16 GMT

افزایش پروازهای زمستانی فرودگاه بیرجند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۴۰۸۱

افزایش پروازهای زمستانی فرودگاه بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبیمدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: در برنامه زمستانی سال جاری فرودگاه بین‌المللی بیرجند تعداد پروازهای این فرودگاه از 22 پرواز هفتگی به 26 پرواز افزایش یافت.

هادی سلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام گرفته با استاندار و پیگیری‌های این اداره‌کل در برنامه پروازی فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند پروازها افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برنامه تابستانی فرودگاه تنها یک پرواز در روز چهارشنبه به مشهد بود که به علت استفاده هر چه بهتر مسافرین پرواز یکشنبه نیز به مجموع پروازهای فرودگاه بیرجند اضافه و یک پرواز در مسیر تهران-بیرجند-تهران نیز توسط هواپیمایی ایران ایر در روز چهارشنبه اضافه شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی بیان کرد: علاوه بر اضافه شدن چهار پرواز در برنامه زمستانی تلاش کردیم با توجه به درخواست مسافرین با مکاتباتی که با ایرلاین‌ها صورت پذیرفت، پروازها را در ساعات مورد تقاضای مسافرین هماهنگ کنیم.

سلامی اظهار کرد: مذاکراتی توسط استاندار خراسان جنوبی با چندین ایرلاین فعال به صورت حضوری و تلفنی صورت پذیرفته و این اداره کل همچون گذشته در حال پیگیری افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند است.

وی اظهار کرد: در برنامه زمستانی تنها روزهای سه شنبه این فرودگاه بدون پرواز است که امیدواریم بتوانیم توسط ایرلاین‌های موجود یا دیگر ایرلاین‌های فعال کشور مشکل پروازهای سه شنبه مرکز استان را نیز برطرف کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی بیان کرد: در طی ساعات عملیاتی فرودگاه طبق کتاب هوانوردی ایران  فرودگاه بیرجند می‌تواند در طول روز بیش از 25 (50 پرواز رفت و برگشت) پرواز را بپذیرد.

سلامی یادآور شد: وظیفه فرودگاه‌ها تامین زیرساخت لازم برای انجام پروازها به صورت ایمن است و فرودگاه بین‌المللی بیرجند طی چند سال گذشته با تامین زیرساخت‌های فرودگاهی و هوانوردی و دیگر زیرساخت‌های لازم آمادگی کامل برای پذیرش پروازها را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پرواز فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه