Web Analytics Made Easy - Statcounter

معامله‌گر حرفه‌ای یا تازه کار به جز کسب علم معامله‌گری باید به طور دائم به اطلاعات بازار سرمایه دسترسی داشته‌ باشد، که انتخاب سامانه معاملاتی مناسب به این موضوع کمک شایانی می‌کند. ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ اقتصادی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروزه فعالان بورس به انجام معاملات آنلاین روی آورده‌اند و دریافته‌اند که امنیت و راحتی معاملات به صورت آنلاین بسیار بالاتر از راهکارهای قدیمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکنولوژی‌های ارائه شده در بازار سرمایه، معامله کردن را بسیار ساده‌تر کرده است که می‌توان از مهم‌ترین مزیت‌های این تکنولوژی‌ها به دسترسی سریع و آسان با کمترین میزان اختلال در سامانه اشاره کرد. در ادامه‌ی این مطلب به این مورد می‌پردازیم که مجموعه‌هایی چون شرکت صحرا (ارائه‌دهنده‌ی نرم‌افزار فینیکس ترید) چگونه توانسته‌اند ارزشی حقیقی برای معامله‌گران ایجاد کنند تا بتوانند در کنار امنیت، از محصولات و خدمات کاربردی بهره ببرند.

دسترسی راحت

با استفاده از سیستم های آنلاین شما می‌توانید به سادگی به سامانه معاملاتی دسترسی داشته‌باشید و با کمترین اتلاف وقت به کمک نرم‌افزار مورد نظر معاملات خود را انجام دهید. با این حال توجه داشته باشید که نرم‌افزاری را برای معامله انتخاب کنید که کمترین قطعی و بیشترین سرعت را دارا باشد.

خدمات جانبی ارزشمند

نرم‌افزارهایی مانند فینیکس که نیازهای اساسی مخاطب مثل امنیت، سرعت و کم‌ترین میزان قطعی را فراهم کرده‌اند، به مواردی توجه می‌کنند که شاید در نگاه اول ارزش واقعی آنها به چشم نمی‌آیند، اما می‌توانند تاثیر بسیار چشمگیری روی معاملات سرمایه‌گذاران داشته‌باشند: مواردی چون راهنمای دقیق، زیرساخت قوی و ارائه ابزارهای مالی بروز بازار بورس ( معاملات آتی و اختیار معامله در بورس کالا و بورس اوراق بهادار).

از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزارهای مناسب برای معامله‌گران می‌توانیم به دسترسی سریع به تمام ابزارهای مورد نیاز معامله‌گری، مشاهده تمام اطلاعات نمادها، ثبت آسان سفارش حتی پیش از موعد، تعریف گروه‌های مختلف از نمادها، گزارش پیشرفته پرتفوی، ماشین حساب‌های کاربردی و امکان دسترسی به تمامی پلتفرم‌ها اشاره کنیم.

با توجه به تمام مواردی که پیش‌تر مطرح شد، اگر به عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ای در بازار فعالیت دارید یا به تازگی با بازار سرمایه آشنا شده‌اید، لازم است در انتخاب نرم‌افزار معاملاتی خود دقت و وسواس بیشتری به خرج دهید و مناسب‌ترین نرم‌افزار را برای معامله در بورس انتخاب کنید.

انتهای پیام/

 

R1010113/P/S7/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار

 

۱۰ خبر مهم برای طلا، سکه، نفت و بیت کوین 

 

پیش بینی بورس دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

سهامداران این فلزات اساسی، مبین و دی بخوانند

 

خبری مهم درباره یک عرضه اولیه

 

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

  دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود

 

قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟

 

رکوردشکنی فروش شدوص

 

کدام نمادها حجم مشکوک خوردند؟

 

پرسودترین نمادهای امروز بورس تهران

 

میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی | کدام نماد سود بیشتری به سهامدارانش می‌دهد؟

 

تداوم افت ارزش سهام عدالت      

دیگر خبرها

  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳