Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز ( یکشنبه ۱۲ آبان) علی اصغر یوسف‌نژاد موارد اعلام وصولی را قرأت کرد که به شرح زیر است:

لایحه اصلاح ماده ۳۵ آیین نامه معاملات شهرداری تهران

لایحه موافقت نامه همکاری اقتصادی  و تجاری بین دولت‌های ساحلی خزر

لایحه موافقت نامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر  در زمینه حمل و نقل

لایحه موافقت نامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین ایران و صربستان

لایحه پروتکل اصلاحی اساسنامه‌ی موسسه استاندارد سازی ارزیابی انطباق ، تایید صلاحیت و اندازه شناسی سازمان همکاری اقتصادی

سوال ملی محمدرضا صباغیان نماینده بافق از وزیر کشور درباره‌ی علت عدم اجرای ماده ۲۸ قانون برنامه ششم درباره‌ی کاهش حجم دولت

سوال حسین‌علی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر ار وزیر ارتباطات درباره‌ی عدم اجرای ماده ۳ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات

سوال ملی غلامرضا کاتب نماینده گرمسار از وزیر ارتباطات در خصوص عدم نظارت و کنترل بر فضای مجازی کشور در حفاظت  و حراست از اطلاعات مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جلسه علنی حمل و نقل لایحه استاندارد سازی غلامرضا کاتب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل و حماس برای آتش بس «یک گام» جلوتر بیایند

دبیرکل سازمان ملل هشدار داد که حمله به رفح «غیرقابل تحمل» خواهد بود و از حماس و رژیم صهیونیستی خواست «یک گام بیشتر» برای رسیدن به توافق آتش‌بس بردارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونیو گوترش» دوشنبه در دیدار با «سرجیو ماتارلا» رئیس جمهوری ایتالیا در مورد مذاکرات آتش‌بس در غزه گفت: این فرصتی است که نباید آن را از دست داد.

وی همچنین درباره احتمال حمله رژیم صهیونیستی به رفح گفت: حمله زمینی به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود زیرا تبعات انسانی ویرانگری خواهد داشت و تأثیرات بی‌ثبات‌کننده‌ای برای منطقه دارد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس دوشنبه در تماس تلفنی با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر و «سید عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر از موافقت حماس با پیشنهاد دوحه و قاهره درباره آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

«طاهر النونو» از رهبران حماس نیز گفت که با پیشنهادی که شامل برقراری آتش‌بس، بازسازی ویرانه‌ها، بازگشت آوارگان فلسطینی و آزادسازی اسراست، موافقت کردیم.

اندکی پس از موافقت حماس با طرح آتش‌بس، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رأی مثبت داده است.

براساس گزارش دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، کابینۀ جنگ این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت تا به ادعای خود «فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ» ادامه دهد.

ساعاتی بعد رژیم صهیونیستی به رفح حمله کرد که بر اثر آن پنج تن از جمله یک کودک شهید شدند.

منبع: ایرنا

کد خبر 751313

دیگر خبرها

  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • اسرائیل و حماس برای آتش بس «یک گام» جلوتر بیایند
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد