Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دوره پویش کتاب‌خوانی کتاب‌قهرمان با محوریت کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» نوشته حمید حسام که از نیمه مرداد آغاز شده و قرار بود تا پایان مهر ادامه داشته باشد، به دلیل استقبال مخاطبان تا پایان آبان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران، این اثر در ۱۱ فصل داستانی مستند، خاطرات سردار حاج میرزا محمد سلگی، فرمانده گردان حضرت ابوالفضل لشکر 32 انصار الحسین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آب هرگز نمی‌میرد» نه تنها در سال ۹۳ برگزیده جایزه جلال آل‌احمد شد، بلکه مقام معظم رهبری نیز برای آن تقریظی نوشته‌اند.

همچنین این اثر که انتشارات صریر با همکاری نشر ۲۷ بعثت آن را راهی بازار نشر کرده است، تا پیش از آغاز این پویش با قیمت ۶۰هزار تومان به فروش می‌رسید؛ اما در حال حاضر با قیمت ۲۸هزار تومان به دست مخاطبان می‌رسد. 

در پویش کتاب‌قهرمان بیش از ۳۰میلیون تومان جایزه نقدی برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است که شرکت‌کنندگان در بخش خریداران کتاب، خوانندگان کتاب و همراهان وفادار می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت https://ketabghahreman مراجعه کنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار «سهم من از جوانی ایران» برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا