Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در شهر یاسوج، مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان از میدان هفتم تیر به سمت میدان استانداری خواهد بود.

وی زمان آغاز راهپیمایی در شهر یاسوج را ساعت ۱۰ صبح عنوان کرد و گفت: همچنین راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر گچساران از ساعت ۱۰ صبح و از مسجد شهیدان به سمت روگذر و گلزار شهدای گمنام، انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در شهر دهدشت نیز این راهپیمایی ساعت ۸:۳۰  صبح از جلوی ناحیه بسیج و جمعیت هلال احمر به سمت میدان امام حسین(ع) انجام می شود.

خاضع آغاز راهپیمایی در لیکک را ساعت ۹ صبح و از خیابان دین و دانش- خیابان رهبری، تقاطع بانک صادرات- مدرسه حضرت رقیه(س) به سمت ناحیه مقاومت بسیج عنوان کرد.

وی افزود: در شهر سی سخت نیز راهپیمایی ساعت ۹ صبح از دو مسیر انجام می شود که در مسیر اول راهپیمایی از پل سیل بند به سمت خیابان شهید مطهری-  فلکه الله و خیابان دنا و در مسیر دوم از جلوی دفتر امام جمعه به سمت خیابان شهید مطهری، فلکه الله و خیابان دنا انجام می شود.

خاضع تصریح کرد: در شهر چرام نیز راهپیمایی ساعت ۹ صبح از میدان مرکزی شهر به سمت خیابان مالک اشتر، میدان عصر عاشورا، بلوار شهید مطهری،  و مصلای حضرت ابوطالب(ع) انجام می شود.

وی راهپیمایی ۱۳ آبان در لنده را ساعت ۸:۳۰ صبح، از میدان انقلاب به سمت سپاه پاسداران و محل تجمع را مدرسه فارابی عنوان کرد و افزود: در باشت نیز راهپیمایی ساعت ۹:۳۰ صبح، از میدان باوی آغاز و به سمت چهار راه کتاب، خیابان معلم ادامه دارد.

خاضع تصریح کرد: در پاتاوه نیز راهپیمایی ساعت ۹:۳۰ صبح از جلوی بخشداری به سمت خیابان حضرت امام خمینی(ره)، گلزار شهداءبرگزار می شود.

وی افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان در دیشموک ساعت ۹ صبح از میدان شهدا آغاز و به سمت خیابان آزادی و مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ادامه دارد.

خاضع راهپیمایی شهر سوق را ساعت ۹ صبح، از مصلای نماز جمعه به سمت خیابان شهدا، خیابان ۱۷ شهریور و میدان حضرت امام خمینی(ره) اعلام کرد.

وی افزود: در قلعه رئیسی نیز راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح از میدان حضرت امام حسین(ع) به سمت خیابان امام خمینی(ره)، گلزار مطهر شهدا و خوابگاه شبانه روزی انجام می شود.

خاضع اظهار داشت: در چیتاب ساعت ۹:۳۰ صبح، از میدان بسیج به سمت میدان حضرت امام حسین(ع) و تجمع در دبستان شهید نوربخش و در مارگون ساعت ۹ صبح از گلزار شهید افتاده به سمت مصلای حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان در لوداب ساعت ۹ صبح، از چهارراه جهاد تا دبیرستان دخترانه الزهرا(س) سپیدار از جلوی حوزه مقاومت بسیج حضرت امام رضا(ع) تا گلزار شهدا، در جاورده ساعت ۹ صبح از جلوی دبیرستان شمس تبریزی به سمت خیابان امام خمینی(ره)، خیابان شهید ارشیا و گلزار شهدا و در سرفاریاب ساعت ۹ صبح از گلزار شهیدان دیرباز به سمت گلزار شهدای مرکزی و سرآسیاب نیز ساعت ۱۰ صبح، از میدان حضرت امام خمینی(ره) به سمت خیابان حضرت ولی عصر(عج)، خیابان شهید رجایی انجام می شود و محل تجمع نیز مسجد حضرت امام خمینی(ره) خواهد بود.

خاضع راهپیمایی ۱۳ آبان در بوستان را ساعت ۹ صبح  از جلوی بخشداری به سمت مدرسه مولوی و در ممبی را ساعت ۱۰ صبح از جلوی بخشداری به سمت حوزه مقاومت حضرت سیدالشهدا(ع) عنوان و محل تجمع را نیز دبیرستان شهید جهان نژادیان اعلام کرد.

کد خبر 4761423

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپيمايي 13 آبان بوشهر ایلام بارش باران گرگان خطبه های نماز جمعه مشهد پدافند غیرعامل شهرکرد قزوین شهادت امام رضا ع بیرجند یوم الله 13 آبان سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، دومین جشن بزرگ «دختر ایران» به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار خواهد شد.

این مراسم با اجرای مژده لواسانی و با مدیحه سرایی سجاد محمدی ، محمد اسدالهی برگزار خواهد شد.

اجرای حرکات نمایشی دختران نینجا و تقدیر از آنان، تقدیر از دختران هاکی ایران و اجرای مسابقات مختلف و آتش بازی از جمله برنامه های این جشن خواهد بود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229885 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • روزگار بروبیای درشکه‌ها | وقتی خیابان‌های در سیطره درشکه‌ها بود
  • جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
  • اجتماع بزرگ "فرمانده مهدی" در یزد برگزار شد
  • میدان ولی‌عصر(عج)، رنگ و بوی روز دختر گرفت
  • بیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز