Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایان گفت: یک هزار و ۲۳۰ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان طی هفت‌ماهه سال جاری با دریافت کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

« احمد پایان »، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در راستای توانمندسازی مددجویان این نهاد انجام می‌شود، کمک به ازدواج نیازمندان است و در همین راستا یک هزار و 230 زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان طی هفت‌ماهه سال جاری با دریافت کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، مشارکت مردم و خیران را در تأمین جهیزیه زوج‌های جوان، موجب ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه و کمک به نیازمندان دانست و خاطرنشان کرد: بیش از سه میلیارد و 76 میلیون تومان برای کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه این تعداد زوج نیازمند هزینه شده که حدود 205 میلیون تومان آن توسط خیران تأمین‌شده است.
 

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان بابیان این مطلب که به‌منظور آشنایی زوج‌های جوان تحت حمایت با مسائل و مشکلات قبل و بعد از ازدواج این نهاد اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مشاوره فردی و گروهی باهدف افزایش مهارت‌های زندگی مشترک و استحکام بنیان خانواده ارائه می‌دهد، گفت: در هفت‌ماهه سال جاری، یک هزار و 900 مورد مشاوره فردی و گروهی به زوج‌های جوان در مراکز مشاوره کمیته امداد استان هرمزگان ارائه‌شده است.

 

وی یادآور شد: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان، کمیته امداد در سال گذشته موفق به تأمین یک هزار و 121 فقره جهیزیه نوعروس و هدیه‌ی ازدواج داماد به ارزش دو میلیارد و 802 میلیون تومان شده است و امیدواریم امسال با همراهی و مشارکت خیران درزمینهٔ ترویج ازدواج آسان و کمک به امر ازدواج نیازمندان خدمات اثربخش‌تری ارائه کنیم.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان راهپیمایی 13 آبان نماز جمعه ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی شهادت امام رضا ع ارزانی خراسان جنوبي بندرعباس هرمزگان جهیزیه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر

دریافت 17 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

ویدئویی از ماجرای باز شدن پای حاج عبدالله والی به بشاگرد و نحوه کمک رسانی او به مردم را در ویدئو ببینید.

کد خبر 848345 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم کمیته امداد بندرعباس- استان هرمزگان استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد