Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی پیش از ظهر یکشنبه در خصوص خرید تضمینی سویا اظهارکرد: خرید تضمینی دانه روغنی سویا از تاریخ ۲۹ مهر ماه در استان شروع و تا کنون بیش از هزار و ۸۰۰ تن دانه سویا از کشاورزان خریداری شده است.

علی محمدی افزود: در سال زراعی جاری قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی سویا از کشاورزان، با دو درصد ناخالصی و ۱۲ درصد رطوبت ۲۹ هزار و ۶۳۳ ریال خریداری است که حداکثر ناخالصی قابل قبول دانه سویا جهت خرید تضمینی هشت درصد و همچنین حداکثر رطوبت مجاز برای این دانه روغنی ۲۰ درصد اسیت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۴ مرکز خرید تضمینی سویا در شهرستان های بندرگز، بندرترکمن، کردکوی، گرگان، علی آباد، رامیان، گنبد و گالیکش پیش بینی شده است که با به کارگیری تمامی پتانسیل ها و امکانات از قبیل نرم افزاری و سخت افزاری، آماده تحویل گرفتن دانه روغنی سویا از کشاورزان گلستانی هستند

علی محمدی تصریح کرد: تمهیدات لازم از جمله استقرار عوامل تشخیص و ذیحساب، نماینده بانک عامل و نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی در مراکز خرید و کالیبراسیون باسکول و لوازم آزمایشگاهی صورت پذیرفت.

وی همچنین افزود: با توجه به پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان انتظار می رودبیش از ۲۸ هزار تن دانه روغنی سویا از حدود  ۱۸ هزار هکتار اراضی سطح زیر کشت سویا  از کشاورزانخریداریشود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان تاکید کرد: خرید دانه روغنی در سال زراعی جاری تنها از طریق سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی انجام می شود و به کشاورزان توصیه کرد که در اسرع وقت نسبت به ثبت اطلاعات موردنیاز به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

وی حمایت از تولیدکننده، ایجاد تعامل در نظام تولید، جلوگیری از ضایعات محصولات کشاورزی و افزایش تولید دانه روغنی در کشور و افزایش خوداتکایی به تولید داخلی این محصول را از اهداف مهم خرید تضمینی دانه های روغنی عنوان کرد.

کد خبر 4762034

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بوشهر ایلام بارش باران گرگان خطبه های نماز جمعه مشهد پدافند غیرعامل شهرکرد قزوین شهادت امام رضا ع بیرجند یوم الله 13 آبان سانحه تصادف تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دولت سیزدهم برای حمایت از گندمکاران در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است که نسبت به عملکرد بودجه سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برداشت کلزا در بهبهان
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند