Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:15:28 GMT

ارتقای ادبیات نقد به توسعه کشور منجر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۴۸۲۵

ارتقای ادبیات نقد به توسعه کشور منجر می‌شود

  پدرام پاک آیین روز یکشنبه در شصت و نهمین گردهمایی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان با شعار نشاط خبری برای رونق تولید اظهارداشت: ادبیات نقد و گفت و گو در کشور نیازمند ارتقاء است زیرا با این ۲ شاخص می‌توان به پیشرفت، اصلاح و توسعه همه جانبه را رقم زد.

 وی افزود: فقر ادبیات در حوزه روابط عمومی به چالشی در این عرصه مبدل شده است و در این زمینه کمبود شناخت معرفتی نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خیلی از مدیران کارکرد صحیح روابط عمومی را نمی‌دانند و اهمیت این موضوع را درک نکرده‌اند و در نظام آموزشی، کارکرد آموزش این رشته نیز به درستی انجام نشده است.

پاک آیین ادامه داد: ما تفسیر کارکردهای درست در سطح روابط عمومی‌های برتر در جهان را به درستی درک نکرده‌ایم و در نظام آموزشی به درستی نتوانسته‌ایم برخی از مدیران را تربیت کنیم.

وی اضافه کرد: در بحث سطوح دروس دانشگاهی، آنقدر سطح سرفصل ها بالا نیست که ما بتوانیم مدیران باسابقه و باتجربه را تربیت کنیم و این امر نیازمند ارتقای حوزه فنی و مهارتی است.

 این مدرس روابط عمومی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید اصول کارکردی خود را به درستی بشناسند و ارزیابی دقیق از مهارت‌ها داشته باشند.

پاک آیین افزود: شناخت بخش‌های مختلف ادبیات از جمله شعر و نوشتن بیانیه و اخبار از جمله توانایی هاییست که باید روابط عمومی به آنها به خوبی واقف باشد تا بتواند جایگاه درست خود را در سازمان باز یابد.

مدیرکل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ارزیابی دقیق از مهارت‌ها باید جای خود را به کارکرد سنتی بگیرد تا ما بتوانیم جایگاه روابط عمومی در سطح کشور به بالاترین سطح خود برسانیم.

وی تاکید کرد: رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی هیچ‌گاه نمی‌توانند کارکرد رسانه‌های رسمی را در اختیار بگیرند و هیچ وقت نمی‌توانند جای آنها را پر کنند.

پاک آیین افزود: جایگاه روابط عمومی و همچنین اخبار و اطلاعات از آن همه مردم است و در این خصوص باید شفافیت و پاسخگویی به بهترین شکل وجود داشته باشد.

مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی گفت: سهم و نقش روابط عمومی‌ها در اداره کشور باید بالا برود و ادبیات حقوقی این بخش باید به رسمیت شناخته شود.

وی با بیان اینکه صنفی‌گرایی در جهان کنونی مثبت است اظهارداشت: اما باید این نکته را در نظر داشت که حرفه‌ای گرایی باید قبل از تشکیل صنف وجود داشته باشد.

شصت و نهمین گردهمایی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان با حضور ۲۰۰ تن از مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های مختلف این منطقه در مرکزشهید رجایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روابط عمومی و اطلاع رسانی اصفهان ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیس‌جمهور در دومین همایش بین المللی ایران و آفریقا اولین گام بین جمهوری اسلامی ایران و قاره آفریقا را اراده دو کشور در توسعه روابط دانست و گفت: ضرورت دارد که برنامه دقیقی هم نسبت به کل قاره آفریقا و هم نسبت به یک یک کشور‌های آفریقایی با زمانبدی مشخص شود. اولین گام بین جمهوری اسلامی ایران و قاره آفریقا اراده است، به حمدالله این اراده وجود دارد و این نشست نمادی از اراده کشور‌های آفریقایی و ایران است برای گسترش روابط اقتصادی است.

حجت الاسلام رئیسی دومین گام را شناخت ظرفیت‌های قاره آفریقا و جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بیان کرد: بعضا برخی فعالان اقتصادی آشنایی کامل با ظرفیت‌های فی مابین ندارند و برگزاری این همایش به شناخت بهتر ظرفیت‌های متقابل کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش آنا، دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور نمایندگانی در سطح مقامات عالی کشور‌های آفریقایی از جمله وزرای اقتصادی بیش از ۳۰ کشور آفریقایی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده تبادل توانمندی‌های ایران با کشورهای آفریقایی هستیم
  • اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود
  • رئیسی: اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط است
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل «مرز صلح» به «مرز شکوفایی»
  • ارتقای روابط تجاری با افتتاح یک مسیر ریلی جدید + فیلم
  • رئیسی: روابط ایران و سریلانکا افزایش یابد
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • گام بلند ایران و پاکستان برای ارتقای روابط دوجانبه