Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:04:19 GMT

ضرورت توجه به تجاری سازی صنایع دستی آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۴۹۲۰

ضرورت توجه به تجاری سازی صنایع دستی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد به آفرین صبح امروز یک شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه از برگزاری نشست تخصصی بسته‌بندی و راهکارهای تجاری‌سازی صنایع‌دستی ویژه تولیدکنندگان، صنعتگران و هنرمندان حوزه صنایع‌دستی در تبریز خبر داد.

وی گفت: نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی در صنایع دستی با هماهنگی و مشارکت معاونت صنایع‌دستی استان روز سه شنبه ۱۴ آبان ماه جاری ساعت ۹:۳۰ صبح در محل سالن آمفی تئاتر موزه آذربایجان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آفرین افزود: این نشست تخصصی مطابق هماهنگی های به عمل آماده و با همکاری معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توسط محمد فاریابی، دانشیار دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز تدریس و مطالبی در زمینه راهکارهای موثر در تجاری سازی تولیدات ارائه خواهد شد.

معاون صنایع دستی استان با بیان اینکه صنایع‌دستی به‌عنوان نمادی از فرهنگ، سنت و هنر استان است و به‌عنوان نفیس‌ترین و ارزشمندترین تولیدات داخلی و نیز یکی از عوامل مهم توسعه گردشگری و مبادلات فرهنگی نیاز به حرکت به سمت برندسازی و تجاری‌سازی دارد، اضافه کرد: بسته بندی محصول یکی از راهکارهای مهم در امر تجاری سازی محصول می باشد و این نشست در راستای آشنایی صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی با این مفاهیم برای معرفی و عرضه محصول هرچه بیشتر و بهتر، تشکیل می شود.

او در خاتمه گفت: صنعتگران و هنرمندان حوزه صنایع دستی با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه مصرف‌کنندگان محصولات صنایع دستی و برندسازی محصول از این طریق، می توانند در رشد، توسعه و رونق اقتصادی این حوزه نقش بسزایی ایفا کنند.

کد خبر 4762058

منبع: مهر

کلیدواژه: صنایع دستی تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی بوشهر ایلام بارش باران گرگان خطبه های نماز جمعه مشهد پدافند غیرعامل شهرکرد قزوین شهادت امام رضا ع بیرجند یوم الله 13 آبان سانحه تصادف تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی افزود: در نمایشگاه اکس پو۲۰۲۴ مبادله تفاهم نامه مابین شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت مس سونگون انجام شد.

خانی گفت: بر اساس این تفاهم نامه قسمتی از پساب تصفیه خانه مرند برای مصرف صنعتی در اختیار شرکت مس سونگون قرارخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: فرصت‌های سرمایه گذاری متعددی در این نمایشگاه مطرح است که مهمترین آنها مربوط به مبادله تفاهم نامه واگذاری پساب مرند به شرکت مس سونگون است.

خانی تاکید کرد: این تفاهم نامه در راستای کمک به توسعه صنعت استان و کمک به آزاد سازی آب شرب از صنایع، به نفع مردم منطقه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: بر اساس این قرارداد، سالانه ۵٫۳ میلیون مترمکعب پساب شهر مرند، تصفیه و در اختیار مجتمع مس سونگون قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مدت این تفاهم نامه ۲۰ ساله بوده و بر اساس آن حدود ۱۰۶ میلیون مترمکعب پساب تصفیه خواهد شد.

کد خبر 6094384

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه