Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، قیمت مصوب هر کیلوگرم تخم‌مرغ در سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ۸۹۰۰ تومان اعلام شده و نرخ هر شانه  ۳۰ عددی تخم‌مرغ بسته‌بندی یک کیلو و ۷۰۰ گرمی ۱۵۹۰۰ تومان تعیین شده است، این در حالی است که این محصول در تهران حدود ۱۶.۵ تا ۱۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قیمت هر شانه تخم‌مرغ  غیر بسته‌بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار شهردرای تهران ۱۵۹۰۰ تومان است اما این محصول در بیشتر میادین میوه تهران عرضه نمی‌شود  و آنچه برای خرید وجود دارد در اوزان، تعداد و قیمت‌های دیگری است.

بر اساس گزارش میدانی تسنیم تنها نوع بسته‌بندی تخم‌مرغ که در یکی از میادین میوه برای عرضه وجود دارد  ۹ عددی و با قیمت ۶ هزار تومان است، اما قیمت هر شانه تخم‌مرغ ۳۰ عددی در خیابان فرحزادی تهران ۱۹هزار تومان و در جوادیه تهران ۱۸ هزار تومان است.

در حالی نرخ مصوب هر کیلوگرم تخم‌مرغ در سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات ۸۹۰۰ تومان اعلام شده است که نرخ مصوب قبلی این محصول ۷۷۴۰   تومان بود که نشان می دهد، نرخ مصوب تخم‌مرغ ۱۵ درصد افزایش یافته است.

زمانی که نرخ مصوب هر کیلوگرم تخم‌مرغ ۷۷۴۰ تومان بود، هر شانه ۳۰ عددی با وزن یک کیلو و ۷۰۰ گرمی در بازار ۱۱۵۰۰ تومان به فروش می‌رسید اما اکنون که قیمت مصوب هر کیلوگرم تخم مرغ ۸۹۰۰ تومان تعیین شده، هر شانه در بازار مصرف ۱۷ تا ۱۹ هزار تومان به فروش می‌رسد که گرانفروشی است.

به نظر می‌رسد دلایل افزایش قیمت تخم‌مرغ در بازار مصرف، افزایش صادرات، تغییر فصل و افزایش مصرف است.

کد خبر 461470 برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت افغانی افغانستان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۸۳۹ تومان است که نسبت به روز گذشته ۳ تومان (۰.۳۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد افغانی افغانستان، روز گذشته با قیمت ۸۴۲ تومان معامله می‌شد.

امروز افغانی افغانستان در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت افغانی افغانستان که دیروز با کاهش قیمت ۵ تومانی به ۸۴۲ رسیده بود، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۳ تومانی (۰.۳۶ درصد) به ۸۳۹ رسید.

بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳۹ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۸۳۹ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۱.۷۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۲۰.۷۲ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت افغانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول